برگزاری مراسم عزای شهیدان سلیمانی و برادرانش در غزه

لیلا خالد خطاب به شهید سلیمانی : تو فرزند فلسطینی و فلسطین هرگز فرزندانش را از یاد نخواهد برد

تهران (پانا) - گروه های فلسطینی امروز به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و هم رزمانش مراسم عزایی را در غزه ترتیب دادند. دراین مراسم ضمن عزاداری، شرکت کنندگان شعارهایی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سرداده و درنهایت پرچم های آمریکا و اسراییل را طی مراسمی به آتش کشیدند .

کد مطلب: ۹۹۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم عزای شهیدان سلیمانی و برادرانش در غزه

به گزارش شبکه المیادین ، اسماعیل رضوان یکی از رهبران حماس دراین مراسم گفت دست های توطئه گر آمریکا و صهیونیست ها یکی از سرداران بزرگ مقاومت را ترور کرد. غزه آمریکا و اسراییل را مسئول مستقیم این جنایت می داند و وعده انتقام می دهد. رضوان اضافه کرد: این جنایت موجب بازماندن محور مقاومت از ادامه راهش نمی شود بلکه این جنایت بر قدرت و پایداری مقاومت خواهد افزود. وی تاکید کرد: پیامدهای این جنایت پروژه آمریکا را در منطقه برای همیشه دچار شکست و خسران خواهد کرد . جنبش مقاومت اسلامی ( حماس ) روز جمعه در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همراه تعدادی از هم رزمان شان درعراق بیانیه ای را صادر و این جنایت را به شدت محکوم نمود .

همچنین در مراسم روز شنبه جنبش جهاد اسلامی با به آتش کشیدن پرچم های آمریکا خشم خود را نسبت به این جنایت بزرگ ابراز داشت. روز جمعه جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای گفته بود « امت اسلامی پرچم مقاومت را در برابر متجاوزان برافراشته و اعلام می کند هرگز از مسیر خود عقب گرد نخواهد کرد ». روزجمعه اکثر گروه های فلسطینی از جمله جبهه مردمی ، فرماندهی کل ، جبهه دموکراتیک ، حرکت مجاهدین درکنار جنبش های حماس و جهاد ترور چهره های شاخص مقاومت درعراق را به شدت محکوم کرده بودند .

شبکه المیادین طی گفتگویی که با لیلا خالد از زنان مبارز فلسطینی داشت از او پرسید نظرش را در باره خطای تاریخی دونالد ترامپ بیان کند. خالد در پاسخ به این درخواست گفت: همه گروه های فلسطینی باید برای پایان دادن به جنایات آمریکا در منطقه متحد شوند. لیلا خالد همچنین خطاب به سردار شهید سپهبد سلیمانی گفت « تو فرزند فلسطین هستی و فلسطین هرگز فرزندانش را از یاد نخواهد برد ». وی درادامه یاد آور شد: آمریکایی ها فکر می کنند به این وسیله می توانند مقاومت را سرخورده کنند اما باید بدانند مقاومت قادر است هزاران نفر مانند سلیمانی را متولد کند. درهمین رابطه جمیل مزهر یکی از چهره های جبهه خلق به خبرنگار المیادین گفت: « این جنایت درحق شهدا آغاز کننده مرحله جدیدی برای مقاومت خواهد بود ». وی تاکید کرد: آمریکا و صهیونیست ها نمی توانند به اهداف شان برسند و منطقه ما درآینده گورستان همه متجاوزان خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار