در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی:

اساتید بسیجی دانشگاه شهیدرجایی: در جبهه جهاد علمی هم مشتی محکم به آمریکای پلید و ایادی منطقه‌ای خواهیم زد

تهران (پانا) - به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی، اساتید بسیجی دانشگاه تربیت دبیر دانشگاه شهیدرجایی در بیانیه‌ای اعلام کردند نه تنها در میدان نبرد سخت حاضر به انتقام سخت از خون سردار شهیدمان هستیم، بلکه در جبهه جهاد علمی نیز مشتی محکم و پاسخی قاطع به آمریکای پلید و اذناب و ایادی منطقه‌ای آن خواهیم زد.

کد مطلب: ۹۹۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اساتید بسیجی دانشگاه شهیدرجایی: در جبهه جهاد علمی هم مشتی محکم به آمریکای پلید و ایادی منطقه‌ای خواهیم زد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهیدرجایی، متن بیانیه کانون بسیح اساتید دانشگاه شهیدرجایی به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

مجاهدت در راه خدا و حق‌طلبی با هدف رضایت الهی و تلاش برای اعتلای آزادی و سربلندی انسان‌ها به ویژه مسلمانان، توفیقی است عظیم که خداوند متعال آن را شامل حال بندگان خاص خود میگرداند و از همه والاتر آنکه در این راه مقدس مدال پر افتخار شهادت را نیز بر سینه‌ات بزنند.

شهادت مرد آسمانی و جهادگر جهانی و معلمی روحانی همچون حاج قاسم سلیمانی را سخت میتوان تحمل کرد. او که مالک اشتر علی زمان بود و از هر باب که نیکو مینگریستیم، جلوه‌های خلوص او را در میدان مبارزه مشاهده می‌کردیم، سیاستمدارای بسیار دانا و عادل و جنگ‌آوری نستوه و خستگی‌ناپذیر و البته سربازی بی‌ادعا و مخلص و مصداق عینی یک مسلکان جهادگر بود.

حال که دست پلید شیطان خبیث باز هم به خون فرشته‌ای از جهان محمد و آل محمد آغشته گردید، شک نداریم که صدها هزار سردار قاسم سلیمانی در مکتب علی(ع) و زهرا(س) پرورش یافته و هر یک فریاد می‌زنند که من قاسم سلیمانی هستم و حتما گلوی پلید شیطان را خواهند درید.

اساتید بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی، این جنایت آشکار و تروریسم دولتی دولت تروریستی آمریکای جنایتکار را محکوم کرده و آشکارا اعلام می‌کنیم که نه تنها در میدان نبرد سخت حاضر به انتقام سخت از خون سردار شهیدمان هستیم، بلکه در جبهه جهاد علمی نیز مشتی محکم و پاسخی قاطع به آمریکای پلید و اذناب و ایادی منطقه‌ای آن خواهیم زد.

امیدواریم روح سردار شهید حاچ قاسم سلیمانی، همراه با سایر همرزمانش در محضر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آرام و قرار گیرد، ان شاءالله.»

پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بدلوا نبدیلا

شهادت افتخار آمیز سردار رشید اسلام، مالک اشتر سیدعلی خامنه‌ای را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و جامعه بزرگ بسیج اساتید تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.»

همچنین پیام تسلیت بسیج کارکنان دانشگاه فرهنگیان هم به شرح زیر است:

«إنا لله وإنا إلیه راجعون
ما از خدائیم و به سوی او باز میگردیم

حاج قاسم به آرزوی شهادتش رسید.
سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از یاران با وفایش‌ به سوی معبود و معشوق پرواز کرد. شهادت بزرگترین فرمانده جنگ‌های منظم و نامنظم دنیا را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و ملت‌های مسلمان دنیا بویژه ملت ایران را تسلیت و به حاج قاسم تبریک عرض میکنیم. این ضایعه دردناک دل کلیه مسلمانان محروم و ستمدیده را به درد آورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار