آیا ادارات تهران روز دوشنبه تعطیل می‌شوند؟

تهران (پانا) - معاون امور عمرانی استانداری تهران درباره احتمال تعطیلی ادارات شهر تهران در پی برگزاری مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۹۹۲۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آیا ادارات تهران روز دوشنبه تعطیل می‌شوند؟

محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره احتمال تعطیلی ادارات شهر تهران در پی برگزاری مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی طی روز دوشنبه گفت: «باتوجه به اینکه هرگونه تعطیلی ادارات در پایتخت در دولت تصمیم‌گیری می‌شود، بنابراین این موضوع نیز در اختیار دولت است و هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.»

دانشگاه آزاد نیز به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار و شرکت در مراسم تشییع پیکر ایشان در شهرهای تهران، مشهد و کرمان با صدور بخشنامه‌ای برنامه برگزاری امتحانات پایان ترم در این دانشگاه را تغییر داد. بر این اساس، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه 15 دی برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران و مرکزی در روز دوشنبه 16 دی برگزار نمی‌شود و با نظر رئیس استان، به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار