شرکت ۲۵۰ نفر فرهنگی در مرحله استانی هجدهمین مسابقات قرآنی شهر تهران

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی شهر تهران از حضور ۲۵۰ نفر در مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۲۵۰ نفر فرهنگی در مرحله استانی هجدهمین مسابقات قرآنی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد: هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهر تهران در دبیرستان ماندگار البرز منطقه6 برگزار شد.

کریمی گفت: در مرحله منطقه ای بیش از 4000 نفر شرکت نمودند که نفرات برتر از هر منطقه یک نفر در هر رشته در مرحله استانی شرکت داشتند که تقریباً در مسابقات استانی بالغ بر 250 نفر حضور فعالی داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در 9 رشته مسابقات برگزار شد که در حوزه قرآن شامل؛ قرائت تحقیق، ترتیل (ویژه خواهران)، حفظ 10 جزء قرآن کریم و حفظ کل قرآن کریم و قصه گویی قرآن کریم بود. در حوزه عترت: نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بود.

در نماز: اذان (ویژه برادران)، روش تدریس احکام بوده است.

کریمی افزود: در چهار رشته قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء و کل، نهج البلاغه و روش تدریس احکام این مسابقات در سطح کشور ادامه خواهد داشت.

کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: به امید خدا در رشته تفسیر که امسال جزء 20 قرآن کریم مدنظر می باشد در روز پنجشنبه 24 بهمن ماه بیش از 20هزار نفر از فرهنگیان محترم شهر تهران به صورت حضوری در حوزه های مناطق 19 گانه شهر تهران حضور خواهند داشت.

وی اعلام کرد: تابلوی جاودان حوزه معاونت پرورشی توجه اساسی به 3 منشور نورانی قرآن، عترت و نماز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار