سردارشهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتری دیگردر دفاع از اهل بیت(ع) بود

بهارستان یک ( پانا) - مراسم سوگواری شهید پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی در مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد .

کد مطلب: ۹۹۲۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سردارشهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتری دیگردر دفاع از اهل بیت(ع) بود

در این مراسم حجت الاسلام صادقی از روحانیون در سخنانی با یادآوری حماسه کربلا و رشادتهای یاران با وفای امام حسین(ع)، به بیان فضایل اخلاقی سردار قاسم سلیمانی و برکات شهادت آن عزیز سفر کرده پرداخت .

اودر ادامه افزود: این مصیبت عظمی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همرزمان آن شهید در سپاه و بسیج تسلیت گفت و بیان کرد، سردار سلیمانی پرچمدار انقلاب اسلامی در جهان بوده و مالک اشتری دیگر در دفاع از اهل بیت(ع) بود.

در این مراسم ستوان چهاردولی از پاسداران سپاه ناحیه بهارستان با بیان خاطراتی از حماسه آفرینی‌ها و رشادتهای سردار سلیمانی در نبردهای برون مرزی با گروهک‌های تروریستی داعش در عراق و سوریه و طالبان در افغانستان پرداخت و از درایت و تیزهوشی این سردار بزرگ به عنوان فرمانده ‌‌‌‌‌‌محور مقاومت در ایران و غرب آسیا سخن گفت.

این مراسم که با مداحی مداحان اهل بیت(ع) در وصف این شهید بزرگوار همراه بود، حاضران با سوگواری و سینه زنی یادو خاطره سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

/خبرنگار:مهدیه درختی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار