رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری: سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای همه ایرانیان یک اسطوره به شمار می رود

شهرری(پانا) -رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رفع بسیاری از معضلات در جامعه می شود و ارزش و پایبندی را به جوانان می آموزد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری: سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای همه ایرانیان یک اسطوره به شمار می رود

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با بیان اینکه پاسدار وحیدزمانی نیا از فرزندان شهرری به همراه سردار سلیمانی به شهادت رسید، افزود: بودن و همراهی با شهید سلیمانی یک نماد و اصل بود، چرا که ایشان در جبهه حق علیه باطل با دشمنان اسلام و قرآن مبارزه می کرد.

او در ادامه اظهار کرد: وحید زمانی نیا جوان بیست و هفت ساله پاسدار از سپاه قدس و همراه حاج قاسم و مرتبط با جبهه و عملیات در دفاع از حق و حقیقت بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهید زمانی نیا ثابت کرد که نسل امروز هم مانند نسلهای گذشته پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و تا پای جان از آن دفاع می کند.

نصرالله یادآور شد: با توجه به اینکه همراه شدن با شهید سلیمانی، خطر داشت اما این جوان با شور و عشق در کنار آن شهید بزرگوار قرار گرفت.

او اذعان کرد: علیرغم اینکه نسل امروز آرامش و آسایش را دیده اما خیزش انقلابی جوانان، آنها را با خواست خودشان و روشنی و بینش کامل به سوی شهادت سوق می دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رفع بسیاری از معضلات در جامعه می شود و ارزش و پایبندی را به جوانان می آموزد.

این مسئول تاکیدکرد: تبلیغات سوء بیگانگان و رسانه‌های معاند هیچ تاثیری در روحیه شهادت طلبی و انقلابی جوانان ایران ندارد، زیرا آنان به ولایت و اسلام و مکتب قرآن عشق داشته و پایبند هستند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار