سردار سلیمانی قلعه امنیت برای ایران فراهم کرد

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سردار سلیمانی با مجاهدت و شجاعت بی‌نظیر قلعه امنیت برای ایران و کشورهای منطقه درست کرد و کمر داعش را شکست.

کد مطلب: ۹۹۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی قلعه امنیت برای ایران فراهم کرد

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به محضر ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی و سپاه معظم اظهار کرد: سردار سلیمانی با رشادت و مجاهدت به یاد ماندنی بساط داعشی‌ها را در منطقه برچید و در نهایت خلعت شهادت را به تن کرد.
او با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر آرمانی خود هزینه آرمانی پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: حضور سردار سلیمانی در منطقه نه تنها قلعه امنیت برای ایران و کشورهای اسلامی به وجود آورد بلکه زمینه‌ای را فراهم کرد تا تروریست‌های دست نشانده آمریکا در منطقه زمینگیر شوند.
امام جمعه اردبیل افزود: مجاهدتی که سردار سلیمانی در سال‌های اخیر و در تقویت جبهه مقاومت نشان داد باعث شد تا توطئه‌های متعدد داعشی‌ها خنثی شده و آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی با احساس خطر نابودی روبرو شوند.
عاملی ادامه داد: این سردار سرافراز اسلام که در حقیقت نشان قدرت الهی در منطقه بود خون پاک او نیز در منطقه اثرگذار خواهد بود و به زودی شاهد پیروزی کامل جبهه مقاومت در منطقه خواهیم بود.
او بیان کرد: سپاه معظم برای عزت، استقلال و عظمت این کشور قربانی‌های بسیار زیادی داده است ولی آمریکا بداند صدها سلیمانی در این کشور خواب خوش آنها را به تلاطمی پایان‌ناپذیر تبدیل خواهد کرد.
امام جمعه اردبیل گفت: آمریکائی‌ها با این جنایت هولناک قواعد بازی و مواثیق بین‌المللی را به زدند و این به ضرر آنها تمام خواهد شد چرا که برای ژنرال‌ها و سربازان آمریکایی منطقه خاورمیانه به جهنمی تبدیل می‌شود که بازنده اصلی در این بازی خطرناک نیز ترامپ و همدستان منطقه‌ای آنها خواهد بود.
عاملی خطاب به مسئولان کشور اذعان کرد: باید انتقام خون این سردار سرافراز هر چه سریعتر گرفته شود تا مسببان آن به سزای اعمال خود برسند و دندان طمع آمریکا نیز بیرون کشیده شود.
او تصریح کرد: در این حادثه ناجوانمردانه که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، همه اعتراف می‌کنند که سپاه در قلب این ملت جای دارد و سرداران سپاه معظم نیز سلطان قلب‌ها هستند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خطاب به آمریکایی‌ها اظهار کرد: آمریکا بداند جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی قائم به شخص نیست و ما سخت امام شهیدمان حسین(ع) را تکرار می‌کنیم که حق و حقیقت در داخل خود موید باطنی دارد.
عاملی در پایان خطبه‌های نماز از اهالی جمهوری آذربایجان در ابراز ارادت و نشان دادن حزن و اندوهشان در این حادثه تلخ قدردانی کرد و گفت: حقا که مردم جمهوری آذربایجان و ایران یک ملت واحد هستند که در قالب دو دولت پشتیبان و در کنار هم قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار