پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

شیراز (پانا) - درپی شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

در پیام دکتر علی عسکر نجفی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی آمده است:

"بسم رب شهدا والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

سحرگاه امروز سپیده دم برما طلوع کرد درحالی که جان سردار امت اسلام حاج قاسم سلیمانی فرزند رشید ایران به سوی ملکوت اعلا پر کشیده بود.

امروز دست شقی ترین افراد به خون فرزند پاک و مطهر ایران اسلامی آغشته شد و امت عزیز عزادار گردید.

حاج قاسم سلیمانی که طنین گامهایش لرزه بر اندام ظالمان و مستکبران می انداخت، مجاهدی که برای حفاظت از مرزهای امت اسلام عاشقانه به سمت خطرها گام بر می داشت و بارها نیز شهادت را از درگاه خداوند طلب می کرد به آرزوی دیرینه خویش دست یافت.

بی تردید حاج قاسم سلیمانی در دلها و جانها ماندگار است.او و راه حق طلبانه اش هرگز از ذهن و اندیشه آزادگان جهان محو نخواهد شد چراکه هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق.

حاج قاسم یک راه است که کور شدنی نیست، یک مرام است که بر آن پایانی قابل فرض نخواهد بود.

اینجانب به سهم خود و به نیابت از جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان و دانش آموزان استان فارس این مصیبت بزرگ وداغ سنگین وحزن انگیز را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری، ، همه آحاد مردم شریف ایران و تمامی ملت های مقاوم و آزاده جهان تسلیت عرض می نمایم.

رجاواثق دارم که حماسه های حاج قاسم سلیمانی و اهداف بلندش سالهای متمادی درخاطر و گفتار دانش آموزان ما در هر کوی و برزن ماندگار خواهد بودو خاطره رشادت هایش سینه به سینه و قرن ها در اذهان مردم ایران به یادگار خواهد ماند

علی عسکر نجفی

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار