در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛

جزئیات اختصاص سهمیه بنزین به راهبران آموزشی و معلمان عشایر و روستایی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جزئیات پیگیری‌های این معاونت برای اختصاص سهمیه بنزین به راهبران آموزشی و معلمان عشایر و روستایی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات اختصاص سهمیه بنزین به راهبران آموزشی و معلمان عشایر و روستایی

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با پانا در این باره گفت: «با توجه به تغییراتی که در بحث تغییر قیمت بنزین اتفاق افتاد و همچنین با توجه به وظیفه راهبران آموزشی که باید برای کیفیت‌بخشی به مدارس مناطق محروم سرکشی کنند، ما مکاتبه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که با دستور ایشان به انجمن اولیا و مربیان ارجاع داده شد تا به صورت یکپارچه درخواست وزارت‌خانه را پیگیری کنند.»

او ادامه داد: «از طرف دیگر معاونت ابتدایی مکاتبات و پیگیری‌هایی با وزارت کشور داشته است که این مهم به کارگروهی که باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند ارجاع داده شد و در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم که نتیجه‌بخش باشد و ما بتوانیم برای ادامه فعالیت‌های ارزشمند راهبران آموزشی با توجه به اهمیت کار آن‌ها، موضوع سهمیه بنزین را داشته باشیم.»

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت 3000 راهبر آموزشی در کشور خبر داد و گفت: «البته ما غیر از راهبران آموزشی در مناطق عشایری و روستایی، تعدادی از معلمانی را هم داریم که روزانه تردد می‌کنند. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش نیز پیگیر این موضوع هستند و چون محل کار راهبران در مناطق تحت پوشش مشخص است، اسامی آن‌ها را اعلام کرده‌ایم، اما فرمی را هم برای استان‌ها فرستادیم که آن دسته از معلمان روستایی و عشایری که در حال تردد هستند، فهرست اسامی آن‌ها را به ما اعلام کنند تا در پیگیری‌های بعدی، برای آن‌ها هم انجام دهیم.»

حکیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا راهبران آموزشی یا معلمان روستایی و عشایری باید خود اقدامی هم در این زمینه انجام دهند یا خیر؟ افزود: «اسامی راهبران آموزشی در سامانه ثبت شده است. ما منتظر جواب مثبت آن کارگروه با وزارت کشور هستیم. هر زمان آن کارگروه به ما پاسخ دهد، ما پیگیری‌های بعدی را انجام می‌دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار