علی عسکری: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ولایت و رهبری بود

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۹۲۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
علی عسکری: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ولایت و رهبری بود

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش متن این پیام به شرح زیر است:

«باسم رب الشهداء والصدیقین

امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود: از خدا طلب می‌کنم برای خودم و شما سعادت و شهادت را. روی جهت است که شهادت میراث و موهبت ارزشمندی محسوب می‌شود که از پیامبران الهی و امامان معصوم علیهم السلام در مکتب ولایت و رهبری برای مجاهدین در را ه خدا منظور شده و به فرموده پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله؛ بالاترین درجه و مقامی است که بالاتر از آن هیچ مقام و مرتبه‌ای معنوی وجود ندارد.

در وضع فعلی؛ همه ما و ملت‌های مسلمان منطقه می‌دانیم که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ولایت و رهبری بود و نمونه عینی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم شناخته می‌شد. او با دعای ولی فقیه زمان و خواست قلبی خودش شربت شهادت نوشید و به ملکوت اعلی پیوست.

روز جمعه پس از شنیدن خبر این سردار دل‌ها، بصورت خودجوش مردم ایران در سراسر کشور بویژه در کرمان زادگاه این شهید سرافراز صمیمانه به روح پاکش ابراز ارادت کردند و هرچه بود بی‌قراری بود. در این میان انتصاب سردار صامت و عاشق قاآنی به جای ایشان با حکم مقام معظم رهبری نشان داد که هرگاه پرچم جهاد و مقاومت از دست سرداری بیفتد سردار دیگری آن را در دست گرفته و از کیان اسلام و مسلمانان دفاع خواهد کرد.

بدون شک این شهادت که به دستور ترامپ خبیث و شقی‌ترین دشمنان اسلام و مسلمانان به انجام رسید خط جهاد و مقاومت را تقویت و انگیزه دینی ملت‌های منطقه و مظلومان جهان را مضاعف و منسجم خواهد ساخت.

روحش شاد و راهش که راه عاشورا و امام حسین علیه السلام است پر رهرو باد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار