مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مهریز برگزار شد

یزد (پانا) - مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جمعه‌شب با حضور خانواده های معظم شهدا، امام جمعه ، فرماندار و اقشار مختلف مردم در مسجد امام جعفر صادق (ع) مهریز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

در این مراسم مردمی یکی از کارشناسان مذهبی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: شهید سلیمانی، نماد عینی صلابت، قدرت، ایمان، مردمداری ، ایستادگی، ولایتمداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار بود.

وی ادامه داد: این شهید سرفراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بر حسب ضرورت و وظیفه دینی و انقلابی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف به دفاع از دین و ارزش‌های انسانی و انقلابی پرداخت .

مدیر داخلی موسسه « فن خطابه امیر بیان یزد » اظهار داشت: او را باید مالک اشتر زمان بدانیم که هیچگاه از خط ولایت و دین جدا نشد و عاقبت در این مسر الهی جان خود را تقدیم آموزه‌های معنوی و دفاع از حریم ولایت کرد.

حجت الاسلام محمود دادآفرین اظهار داشت: خون این شهید موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبارجهانی و حامیان او و همچنین رژیم غاصب صهیونیستی است و جوانان مومن و انقلابی راه او را ادامه می‌دهند.

وی گفت: وظیفه مردم و مسوولان است راه او را ادامه دهند که سربلندی ایران و جبهه مقاومت ایستادگی در برابر استکبارجهانی به سرگردگی آمریکاست و هیچ دشمنی نمی‌تواند بر اسلام ناب محمدی پیروز شود.

این استاد حوزه علمیه یزد بیان داشت: راه شهید سلیمانی در مسیر اهداف جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ادامه دارد و انقلاب اسلامی قوی تر از همیشه به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

دادآفرین همچنین به اهمیت رسیدگی به نیازهای مردم توسط مسوولان اشاره کرد و خدمت صادقانه را یک وظیفه بزرگی ذکر کرد که باید با همدلی برای انجام از هیچ کوشششی دریغ نکرد.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان، در یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار