بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۷ استان

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد و گفت بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۷ استان گزارش شده است.

کد مطلب: ۹۹۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۷ استان

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضع جوی محورهای شمالی گفت: هم‌اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

وی افزود: بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، فارس، قم، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، بوشهر و گیلان گزارش شده است، خاطرنشان کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره آخرین وضع ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس سنگین و همچنین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار