مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد:

خاطره دلاوری ها و ایثارگری های سردار دلها و فرزند دیارکریمان هرگز فراموش نمی شود

کرمان( پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: خاطره دلاوری ها و ایثارگری های سردار دلها و فرزند دیار کریمان هرگز فراموش نمی شود.

کد مطلب: ۹۹۲۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خاطره دلاوری ها و ایثارگری های سردار دلها و فرزند دیارکریمان هرگز فراموش نمی شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام به شرح زیر می باشد:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب۲۳)


شهادت، پاداش مجاهدان در راه خداست.

سحرگاه امروز، سردار سرافراز اسلام، مالک اشتر ولایت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با توطئه شوم مزدوران استکبار، توسط ارتش تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسید. قطعاً شهادت سردار دلها، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.
خاطرات مجاهدت ها و رشادت های سردار سلیمانی عزیز فرزند برومند دیار کریمان با رزمندگان کرمانی به عنوان برادر و فرمانده محبوبشان، هرگز از یاد ایثارگران و جانبازان استان کرمان محو نخواهد شد و هیچ مرگی جز شهادت در راه خدا برای این مجاهد خستگی ناپذیر قابل تصور نبود.
امروز سر دمداران دولت جنایت کار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و به شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.
اینجانب با قلبی داغدار به نمایندگی از دانش آموزان و جامعه شریف فرهنگیان استان کرمان، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار دیار پهناور کریمان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

احمد اسکندری نسب
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار