افتتاح مرکز تشخیص ناهنجاری های اسکلتی درآموزش و پرورش منطقه 14

تهران (پانا) - عباس زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 14 از افتتاح مرکز تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی و کانون حرکات اصلاحی این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز تشخیص ناهنجاری های اسکلتی درآموزش و پرورش منطقه 14

محمود عباس زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 14 در گفتگو با پانا از راه اندازی مرکز مجهز تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی و کانون حرکات اصلاحی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و در مساحتی به وسعت 120 متر مربع،همزمان بامیلاد حضرت زینب (س) در محل درمانگاه فرهنگیان منطقه 14 خبر داد.

او با بیان اینکه این مرکز یکی از مجهزترین مراکز تشخیص و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی در سطح استان خواهد بود، عنوان کرد: کانون‌های شناسایی ناهنجاری‌های قامتی و اسکلتی برای مراجعه دانش‌آموزانی است که به تشخیص مربی تربیت‌بدنی دارای ناهنجاری‌هایی همچون سر به جلو، گردن کج، شانه افتاده و نامتقارن، پشت گرد، کمر صاف، پشت کج، زانوی پرانتزی و کف پای صاف هستند.

عباس زاده هدف از افتتاح این مرکز را بررسی و تشخیص ناهنجاری‌ اسکلتی دانش آموزان در سنین پایه و انجام اقدامات مشاوره‌های لازم عنوان و تصریح کرد: اصلاح ساختار قامتی با حرکات اصلاحی امروزه بواسطه شیوع ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی ناشی از سبک زندگی و عادات رفتاری غلط موضوعی است که لزوم وجود این مراکز را بیش از پیش نشان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار