سلمان در سوگ سردار

تهران (پانا) - گروه پروژه «سلمان فارسی» با انتشار متنی حکایت اندوه خود را از شهادت سردار قاسم سلیمانی ابراز و تاکید کردند، پرچمی که در دستان این سردار بزرگ بود، بر زمین نخواهند گذاشت.

کد مطلب: ۹۹۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سلمان در سوگ سردار

به گزارش روابط عمومی پروژه «سلمان فارسی» متن منتشر شده به این شرح است:
کویر دامن گشوده است بر رایحه ای که از راه می رسد ، از سوی غرب و بوی شهیدان را با خود می پراکند در همه سوی این کویر و حتی همین جا که ما هستیم ، گروه سلمان فارسی و در تکاپوی ساخت و پرداخت سریال زندگی آن رادمردی بزرگ و آزاده که روزی در تیسفون نزدیک همانجایی که تو دیشب به آسمان پرکشیدی او هم راه به بهشت آسمان گشود.

سردار شجاعت ها، سلیمانی بزرگ، اینجا کویر کرمان خطه تست؛ خانه تو، و سرزمین شکوهمندی که ترا زاد و در خود پرورد و به تاریخ سپرد تا راه حقیقت بی رهرو نماند. ما اینجا در اندوه از دست دادن تو و در غربت نبودنت، با پرداختن به زندگی سلمان بزرگ، خود را روایتگر حیات درخشان همه سلمان هایی می دانیم که به حقیقت زمانه خویش دل بستند و در پای آن جان دادند. سلیمانی
بزرگ، تو سلمان زمانه ات بودی و در جستجوی حقیقت، سرزمین های بسیار را مکرر پیمودی و رنج های گران را بر جان خریدی و عاقبت شمع جانت در آتش وصال سوخت.
بدان که ما به میثاق تو پای بندیم و پرچمی را که تا دیشب در دستان تو در اهتزاز بود بر زمین نخواهیم گذاشت و سلمان ما روایت تو نیز خواهد بود.
گروه پروژه سلمان - سیدمحمد داود میرباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار