امام جمعه شهرستان قدس :شهیدسردارسلیمانی مالک اشتر زمان ما و سرباز جان فدا و گوش به فرمان رهبری بود

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس گفت :اگر کمر داعش در منطقه شکسته شد و آرزوی او به گور رفت، نشانه مجاهدت سردار شهیدسلیمانی و همراهان او بود.

کد مطلب: ۹۹۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان قدس :شهیدسردارسلیمانی مالک اشتر زمان ما و سرباز جان فدا و گوش به فرمان رهبری بود

حجت الاسلامرضا جوکار، امام جمعه شهرقدس در راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی آمریکا و شهادت سردارجبهه مقاومت و سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس و همراهان آن ها که شبانه به درجه شهادت نائل آمدند، اظهار کرد: حضور با شکوه، باعظمت، وحدت بخش و دشمن شکن مردم شهر قدس بعد از نماز جمعه در پی محکوم کردن اقدام خباثت آلود آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود خبیث نشان از بصیرت و ولابتمداری مردم همیشه در صحنه دارد.

او در ادامه افزود: این اجتماع بی نظیر بعد از دریافت خبر شهادت سردار سلیمانی نشان قدرشناسی شما از کسانی است که حافظ امنیت شما هستند، اگر کمر داعش در منطقه شکسته شد و آرزوی او به گور رفت، نشانه مجاهدت سردار سلیمانی و همراهان او بودو حضور در مراسم تشیع پیکر مطهر آن شهید نشان از قدر شناسی نسبت به انقلاب اسلامی، حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

امام جمعه شهر قدس بیان کرد: شهید سردار سلیمانی مالک اشتر زمان ما و سرباز جان فدا و گوش به فرمان رهبری بودند ودرعین خضوع و تواضع با شهامت و شجاع بودند، از نام او دشمن می ترسیدو دشمن می داند خون او طومار عمر دشمن را در هم خواهد پیچید.

او گفت: شهید سردار سلیمانی فقط عزیز دل ما نبود، او چهره محبوب بین المللی و مرد دوم جهان اسلام بودند و مرد اول جهان اسلام رهبر معظم انقلاب است، معنای این هدف گذاری دشمن و به شهادت رساندن او اعلان جنگ نامحدود است که گرچه او آغاز کننده می باشد، اما تمام کننده او نخواهد بود، ما ‌منطقه را به قبرستان آمریکا و آل سعود تبدیل خواهیم کرد.

حجت السلام جوکار تاکید کرد: دشمن بداند گر چه شهید سردار سپهبدقاسم سلیمانی به تنهایی یک ملت بود، ابن ملت سلیمانی‌ها دارد که در زمان او دست به پرچم نبردند، اما امروز علم را به دست خواهند گرفت و به صحنه خواهند آمد و آنها را نابود خواهند کرد.

اوخاطر نشان کرد: با از دست دادن سردار عزیزمان و در فقدان مالک اشتر زمان که وفای به عهد کرده جهان اسلام محزون است و کسانی مسرورند.

امام جمعه شهر قدس تصریح کرد: کسانی که در کشور حرف از مذاکره می زنند و فشار می آورد تا لوایح چهار گانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شود امروز خجالت می کشند. اما خون شهید سلیمانی و شهدای دیگر عرصه مقاومت به کسانی که اهل خفت و خواری به دشمن هستند اجازه عرض اندام نخواهد داد.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار