واکنش مکرون به حمله تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به حمله تروریستی آمریکا به خودرو حامل سردار سلیمانی خواستار خویشتنداری و جلوگیری از تنش جدید در منطقه شد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مکرون به حمله تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، دفتر ریاست جمهوری فرانسه عصر روز جمعه (به وقت تهران) اعلام کرد: امانوئل مکرون خواستار خویشتنداری طرفین درگیر در این زمینه شد. وی همچنین خواستار جلوگیری از ایجاد تنش جدید در منطقه شده است.

منابع رسمی رسانه ای در عراق سحرگاه جمعه اعلام کردند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند. رسانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابو مهندس زمانی که با دو خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهید (ترور)شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد. سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله هوایی آمریکایی به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار