واکنش آیت الله صانعی به شهادت سپهبد سلیمانی

تهران (پانا) - آیت الله یوسف صانعی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت پاسدار سرافراز و سربلند اسلام و ایران شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرده است که این سردار شهید به حق یکی از هزاران پرورش یافته سیدنا الاستاد خمینی کبیر(س) و مکتب تشیع بود.

کد مطلب: ۹۹۱۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش آیت الله صانعی به شهادت سپهبد سلیمانی

به گزارش عصر جمعه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله یوسف صانعی، در پیام این مرجع تقلید آمده است: شهادت پاسدار سرافراز و سربلند اسلام و ایران شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی موجب تأسف و تأثر اینجانب و همه آزادیخواهان و مبارزان با انحراف و کج روی و کج اندیشی و ایستادگان در مقابل استکبار و تمامیت خواهان گردید.

پیام افزوده است: این سردار شهید به حق یکی از هزاران پرورش یافته سیدنا الاستاد خمینی کبیر(سلام الله علیه) و مکتب تشیع بود، که مراد او با غبطه در حق آنان فرمود ای کاش من هم یک پاسدار بودم؛ آن شهید والا مقام و همرزمانش در دوران دفاع مقدس تبلور عینی کسانی بودند که برای حفظ اسلام، مردم و ایران از خود گذشتند و با پذیرش خطر در عمل و اندیشه برای امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و باید همگان بدانند که حسب منطق قرآن اجر آنها با الله، ذات باری تعالی است که اجرش نامحدود می باشد.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، خانواده معزی همه شهدای این حادثه و کلیه نیروهای مسلح، از خداوند منان برای آنان علو درجات و حشر با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواستارم.

بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار