در پی شهادت سردار سلیمانی

بهرام قاسمی: آمریکا بار دیگر به خطایی جبران‌ناپذیر دست زد

سفیر ایران در پاریس گفت: دولت ترامپ و آمریکا در ادامه اشباهات راهبردی چند دهه گذشته خود که این منطقه حساس جهان را با بی‌ثباتی، جنگ، فقر، تروریسم و افراط‌گرایی همراه کرده، بار دیگر به خطایی جبران ناپذیر دست زد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بهرام قاسمی: آمریکا بار دیگر به خطایی جبران‌ناپذیر دست زد

بهرام قاسمی در توییتی نوشت: ما ایرانیان همواره طی قرون و اعصار و در درازنای تاریخ پرفراز و نشیب خود همواره از وجود سردارانی نام‌آور بهره برده‌ایم که با تمام توان از کیان و آئین و مذهب و فرهنگ ایران و مردم مسلمان آن در برابر بدخواهان اهریمنی، مبارزه و از حریم انسانیت و آزادگی دفاع نموده اند.

وی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی، سردار رشید و پر افتخار ایران که آوازه صلابت و جوانمردی اش در مقابله با ظلم و دفاع از حریم انسانیت و مبارزه با دیوصفتان افراط‌گرای تروریست در تمامی منطقه زبانزد بود، با شجاعت و کیاست نقشه‌های شوم ضد بشری آمریکای متجاوز و مرتجعان منطقه را نقش برآب ساخت. سردار نامی بزرگ ایران و اسلام نهایتا در اقدام رذیلانه و ذلیلانه نیروهای آمریکایی، جان خود را تقدیم تمامی آزادی خواهان و ستم دیدگان جهان کرد. نام و یاد و خاطره او برای همیشه تاریخ بر تارک مبارزات ضد استعماری مردم منطقه خواهد درخشید.

این دیپلمات ایرانی گفت: دولت ترامپ و آمریکا در ادامه اشباهات راهبردی چند دهه گذشته خود که این منطقه حساس جهان را با بی ثباتی، جنگ، فقر، تروریسم و افراط‌گرایی همراه کرده، بار دیگر به خطایی جبران ناپذیر دست زد و مرد تعقل، درایت و اسطوره انسانیت و حمایت از حریم انسانی را هدف حمله تروریستی خود قرار داد. بی شک در نبود قهرمان و سردار بزرگ آزادی و آزادگی، روزگار سخت و تیره تری در انتظار سیاست‌های خصمانه آمریکا قرار خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار