امام جمعه اسلامشهر:سردار شهید قاسم سلیمانی مصداق بارزمجاهد فی سبیل الله بود که به جوار قرب الهی شتافت

اسلامشهر(پانا) - مراسم نماز جمعه سیزدهم دی نود و هشت اسلامشهر به امامت نماینده ولی فقیه وبا حضور مردم و مسئولین درمصلی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:سردار شهید قاسم سلیمانی مصداق بارزمجاهد فی سبیل الله بود که به جوار قرب الهی شتافت

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی با دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و محکومیت جنایت آمریکا اظهار کرد: بر طبق آیات کتاب الهی مجاهدین فی سبیل الله آنهایی هستند که به خداوند و روز قیامت ایمان دارند و درراه خدا با جان و مال خدا قیام کرده و هجرت می کنند و سرانجام به شهادت می رسند و به سعادت ابدی و عظیم دست خواهند یافت.

او در ادامه افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله بود که به کشورهای عراق،سوریه ،یمن و لبنان هجرت کردوبه جوار قرب الهی شتافت و با بشارت خداوند متعال این مجاهدان از رحمت خاص و نعمتهای بهشتی الهی برخوردار هستند .

حجت الاسلام نوروزی در خطبه دوم نماز جمعه نیز با استناد به آیات قرآن کریم بیان کرد:عده ای از مردم باخداوند خود عهد و پیمان بستند و جمعی از آنان به شهادت می رسند و جمعی هم در انتظار شهادت بسر می برند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد:سردار شهید قاسم سلیمانی متعلق به کل کشورهای اسلامی بود و جنایتکاران آمریکایی میبایست منتظر عکس العمل و مقاومت بین المللی باشند.

مردم ولایتمدار و مسئولین شهرستان اسلامشهر پس ازاقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی محکوم کردند و خواستارعکس العمل مقتضی مجریان کشور شدند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار