محمد صیدلو:

سردارسلیمانی سرداردل‌های تمام شیفتگان،ولایتمدارو بیداردلانی است که ازحقیقت درهرجای این زمین خاکی تمام قددفاع می کنند

تهران (پانا) - در پی شهادت سرداردلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سردارسلیمانی سرداردل‌های تمام شیفتگان،ولایتمدارو بیداردلانی است که ازحقیقت درهرجای این زمین خاکی تمام قددفاع می کنند

متن پیام محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هرگز مپندارید آنهایی که در راه خدا کشته می شود مردگانند بلکه ایشان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی میخورند.

سردار سلیمانی سرداردل‌های تمام شیفتگان ولایتمدار و بیداردلانی است که از حقیقت درهر جای این زمین خاکی تمام قددفاع می کنندو در هر جای دنیا ظلمی آشکار گردد دل درگرو دفاع از حقیقت دارند.

سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که به حق به تأسی از سرور و سالار شهیدان همواره پا در رکاب امام زمان و ولی امر خویش در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن دفاع از حرم اهل بیت (ع)و مبارزه با ظلم هیچگاه ازجهاد فروگذار نکرد، همواره به عنوان الگوی حق خواهی و آزادگی و جهاد در ذهن و یاد همه آزادمردان جهان به ویژه ایرانیان سرافراز خواهد ماند.

امید است دانش آموزان این مرز و بوم و همه آزادگانی که همواره آگاهی خود را در برابر دیدگان ظالمان جهان نمایان کرده‌اند، این الگوی جهاد را که به پیروی از سرور جوانان بهشت آزادگی را مشق نمود، سرمشق زندگی خویش قرار داده و وارستگی از دنیا را در عمل این بنده مخلص خدا به عنوان نقشه راه پرافتخار خویش برگزینند،که به امید خدا وعده پیروزی بر ظالمان جهان قطعی است.

بنده نیز شهادت این سردار رشید اسلام آزادمرد ولایت‌مدار را به محضر رهبر عزیز انقلاب و همه ایرانیان آزاده بویژه به خانواده و فرزندان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند برای روح پرفتوح این شهید حشر با سالار شهیدان آرزومندم.

محمد صیدلو

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار