بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

تهران (پانا) - در پی شهادت سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ، سازمان بسیج فرهنگیان بیانیه‌ای منتشر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان، در پی شهادت سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ،سازمان بسیج فرهنگیان بیانیه تسلیتی صادر کرد. متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین و بسم الله القاصم الجبارین

فرحین بما آتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحزنون. (آل عمران/170)

در سحرگاه جمعه 13 آبان 1398، جبهه مقاومت بیمه و پیروزی آن تضمین شد. سالار پاسداران و رزمندگان شهید انقلاب اسلامی که مجاهدتش را از انقلاب و دفاع مقدس آغاز نمود و با دفاع از وطن تداوم بخشید، در دفاع از حرم و قدس شریف به اتمام رسانید.

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، دو دُرّ گرانمایه مردم ایران و عراق در کنار یکدیگر، یکی از پرثمرترین اتفاقات را برای انقلاب اسلامی و جهان چشم انتظار تمدن اسلامی رقم زد.

مکان و روش این ترور شرارت آمیز و همزمانی آن با تلاشهای گسترده شیطان بزرگ و اذنابش برای اختلاف افکنی و فتنه انگیزی در میان مسلمانان و شیعیان کشورهای جبهه مقاومت، ارزش و اثر شهادت مالک اشتر ولایت را صد چندان کرد.

سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس که هر دو از فتح الفتوح های امام خمینی(ره) و بنیان مرصوص های ساخته شده در کنار صدها هزار شهید، رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس بودند، همزمان با ایام ولادت پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها با شهادتی پرمعنا، معنویتشان جهانی و صدا و نطقشان بیش از گذشته باز شد و رفتنشان جبهه مقاومت را منسجم تر کرد.

این حادثه فتنه سوز و بصیرت افزا، در این مقطع زمانی و در قلب عراق که نقشه های حامیان غرب و آمریکای جنایتکار در کشورهای اسلامی را برملا و آنها را رسوا ساخت، بهترین تفسیر «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء» است.

روش نظام سلطه در این ترور وحشتناک نشان داد که برای رسیدن به خواسته های پلیدش، هیچ ارزشی برای حاکمیت رسمی و قانونی ملتها قائل نیست؛ هر جا که بتواند با زور و نیروی نظامی و آنجا که زورش نرسد با امثال: سند 2030، fatf و نفوذ به دنبال مقاصد شوم استعماری است.

عراق آینده که قرار است صاحب و مولایمان حکومت جهانی‌اش را در شهر کوفه آن بر پا نمایند، از امروز خیزشگاه حرکت‌های منسجم و هدفمند علیه نظام سلطه جهانی و خصوصاً شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار خواهد بود تا «اشداء علی الفکار و رحماء بینهم» رقم بخورد.

راه و رسم مجاهدانه «حاج قاسم» در اطاعت محض از ولایت، خدمت خالصانه به مردم و سبک زندگی اش در سالیان پاسداری و برکات هزاران برابری عروجش، از او اسطوره‌ای بی‌بدیل ساخت که پرتو آن تا ظهور خورشید ولایت عظمی اروحنا فداه بر تارک جبهه پرخیر مقاومت اسلامی خواهد درخشید.

یزید زمانه (ترامپ) و سربازانش بدانند که تلخ‌ترین هدیه را در اولین روزهای سال نو میلادی به نظام سلطه، صهیونیسم خونخوار، وهابیت درمانده و دنباله‌روهای حقیرشان تقدیم کردند؛ و این است کار خدا؛ «حاج قاسم» با بودنش داعش را نابود و با رفتنش آمریکا را مضمحل خواهد کرد.

به نیابت از فرهنگیان بسیجی ایران اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، امام خامنه‌ای عزیز، رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی و خانواده معظم آن سردار سرافراز و دیگر شهیدان حادثه تروریستی امروز بغداد، به خون مطهر این شهیدان گرانقدر قسم یاد میکنیم که راه و هدف ایشان را مجاهدانه تداوم خواهیم بخشید و در تربیت نسلی دنباله رو حاج قاسم که میلیون‌ها امثال «محسن حججی» از آن بیرون خواهند آمد، با تمام وجود مجاهدت خواهیم نمود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار