علیرضا کاظمی: سردار سلیمانی نمونه بارز تربیت‌شدگان مکتب علوی و امام خمینی (ره) بود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پی شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به دست عوامل مزدور آمریکایی پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: سردار سلیمانی نمونه بارز تربیت‌شدگان مکتب علوی و امام خمینی (ره) بود

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

《مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا》
سردار پرافتخار وطن و مدافع حرم آل الله شب گذشته سر بر زانوی مولا و ارباب خویش حسین بن علی(ع) نهاده و مسافر کربلا شد و روح مطهرش به خیل یاران شهیدش پیوست.

سال‌ها مبارزه و مجاهدت مخلصانه در برابر اشرار عالم او را به آرزوی دیرینه‌‌اش رساند و خون پاکش در سرزمینی به زمین ریخته شد که خون‌های پاکی چون ارباب بی‌کفنش جاری شده است.

بدون شک سردار سلیمانی نمونه بارز تربیت‌شدگان مکتب علوی و امام خمینی (ره) بود. همه عمرش در راه مجاهدت گذشت و تا آخرین لحظه در جبهه مقاومت دلاورانه مبارزه کرد و شهادت که بالاترین اجر و پاداش این مردان است را نصیبش کرد.

فقدان این سردار بزرگ اگر چه ضربه جبران ناپذیری برای جبهه مقاومت است و کام دوستان این سرباز ولایت را تلخ کرد اما مبارزه تا حصول به پیروزی نهایی ادامه دارد.

شهادت این مرد بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده این شهید و آحاد ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار