پیام تسلیت آیت الله ناصری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

یزد(پانا)- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت آیت الله ناصری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی، شهادت سردار سرافراز اسلام سرلشگر حاج قاسم سلیمانی را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک و تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)
سلا م تهیت، تبریک و تسلیت خدمت آن رهبر فرزانه و فرمانده عظیم الشأن و بمناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی یکی از فرزندان قهرمانش، نجات دهنده سرزمین های شام و عراق و ایران و مدافع مخلص حرم و حریم ولایت و اهل البیت، مبارز نستوه در مقابل دشمنان اهل بیت و انسانیت و اسلام ناب،مخصوصاً امریکا و صهیونیسم و دشمنان بشریت؛ او خاری بود در چشمان معاندان نظام اسلامی، مالک اشتر علی زمان ما بود که بدون پروا و شجاعانه تا قلب دشمن نفوذ می کرد .برای او زمان و مکان برای دفاع از اسلام معنی نداشت از عراق و شام بین النهرین فلسطین و لبنان، یمن و همه مردم مظلوم دینا . یار فرزندان یتیم و آواره سوری و کودکان آسیب دیده شیمایی عراق؛ جسم های نحیف بی جان و کالبدهای خسته بی رمق یمنی و افریقایی، نفس های از جان برخاسته معطر به عطر خدایی او به همراه بوسه ای که
گونه های افسرده شده مظلومان را نوازش می داد جان تازه و رمق افزا برای همه افسردگان در جنگ های ظالمانه بود. رهبرا خدایت صبر عنایت کند ؛باید بگویم که همه ما سربازان و راهروان سردار بزرگ سلیمانی برای شما و ایران و اسلام هستیم زیرا شما سرباز فداکار امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و حامی ملت های مظلوم و مدافع اهل بیت(علیهم السلام) هستید، در پناه خدا پاینده و به یاری امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) سرافراز و سربلند رهرو امام عزیزمان بوده و پیاده کننده همیشگی آرمان امام حسین (علیه اسلام).
ان شاءالله تا ظهور حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)، ملت عزیز ایران و ملت های مظلوم دنیا در کنار شما و با شما خواهند بود در هر زمان و هر کجا فرمان جهاد باشد همه ما به نیابت از سردار سلیمانی سرباز فداکار خواهیم بود.خداوند وجود تان را برای حفظ انقلاب و اسلام ناب ما مستدام بدارد و از هر گزندی محفوظ بدارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار