نورعلی عباسپور: انجمن اولیا حق دارد در تصمیم‌گیری‌های مدارس مشارکت کند

تهران (پانا) - اولین جشنواره خیران مدرسه‌یار استان سمنان برگزار و از برترین‌های انجمن اولیا و مربیان مدارس این استان معرفی قدردانی شد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نورعلی عباسپور: انجمن اولیا حق دارد در تصمیم‌گیری‌های مدارس مشارکت کند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، اولین جشنوراه خیران مدرسه‌یار برای تجلیل از انجمن‌های برتر اولیا و مربیان مدارس استان سمنان در شهر دامغان و با حضور نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن و اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد. عباس‌پور در این جشنواره از برتری استان سمنان در زمینه فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان در سطح کشور خبر داد و گفت: باید به سمتی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کنیم که ارتباط بین مدرسه و خانواده بیش‌از پیش پررنگ‌تر دیده شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: براساس سند تحول بنیادین، به این مهم توجه ویژه‌ای شده که انجمن اولیا حق دارد در تصمیم‌گیری‌های مدارس مشارکت داشته باشد و همچنین برای فعالیت‌های فوق‌برنامه این اختیار به انجمن اولیا داده‌ شده است.

عباس‌پور ادامه داد: سیاست و تأکید وزیر در برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی مبنی بر حذف دیوار و فاصله بین مدرسه و اولیا، مسؤولیت ما را سنگین کرده و همه باید همکاری کنند تا از تمام ظرفیت در این خصوص استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار