کواکبیان:

به ما گفتند آمار کشته‌شدگان حوادث آبان ماه ۱۷۰ نفر است

تهران (پانا) – مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی می گوید در کمیسیون امنیت ملی به ما گفتند تعداد کشته های حوادث آبان ماه به ۱۷۰ نفر می رسد .

کد مطلب: ۹۹۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
به ما گفتند آمار کشته‌شدگان حوادث آبان ماه ۱۷۰ نفر است

به گزارش ایلنا، کواکبیان در هجدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه مجلس در سال‌های اخیر از سه ناحیه تضعیف شده است، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام نباید شورای نگهبان دوم باشد بلکه اختلاف مجلس و شورای نگهبان را حل کند. باید مشخص شود چرا مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بر مصوبات مجلس اولویت دارد. شورای عالی فضای مجازی هم یک خط قرمز جدیدی شده است. مخالف هیات سران قوا نیستیم اما این هیات نباید قانون‌گذاری کند. قانون‌گذاری کار مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه اتخاذ تصمیم توسط شورای عالی امنیت ملی در بسیاری از موارد، مجلس را بی‌خاصیت می‌کند، تصریح کرد: به وزارت خارجه گفتیم جمعی از نمایندگان مجلس می‌خواهیم با مخالفان ترامپ دیدار کنیم اما وزارت خارجه گفت که شورای عالی امنیت ملی مخالف است. باید حدود و ثغور وظایف این شورا مشخص باشد. قوه قصاییه می‌گوید شورای عالی امنیت ملی باید آمار کشته‌های آبان را بدهد. خب این آمار را بدهد، در کمیسیون امنیت ملی به ما گفتند ۱۷۰ نفر ولی باید این آمار رسمی اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار