برگزاری جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی درآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

تهران (پانا) - قرارداد حمایت بانک ملی ایران از جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی به امضای مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مدیرکل روابط عمومی بانک ملی ایران رسید.

کد مطلب: ۹۹۱۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی درآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین ، جشنواره ملی خلاقیت نوآوری و کارآفرینی به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت واحد دختران آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار خواهدشد.

پس از سه دوره برگزاری موفق جشنواره ایده‌های برتر دانش آموزی به ابتکار پژوهش سرای بصیرت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در سطح استان تهران و تعدادی از استانهای دیگر، چهارمین دوره این جشنواره با عنوان جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی با کسب مجوز لازم از معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری برگزار می شود.

بانک ملی ایران پیشقدم حمایت از این پروژه ملی شد و قرارداد حمایت بانک ملی ایران از جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی به امضای مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مدیرکل روابط عمومی بانک ملی ایران و مسئول کانون جوانه‌های بانک ملی ایران رسید.

دانش آموزان در تمامی دوره های تحصیلی و اولیاء و کادرآموزشی و اجرایی مدارس سراسر کشور مجاز به شرکت در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی هستند.

ثبت نام جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی از هفته چهارم دی ماه در پنل اختصاصی دانش آموزان به آدرس سامانه آموزشی جشنواره stideas.ir از هفته چهارم دی ماه فعال خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت واحد دختران واقع در شهرری میدان نماز انتهای خیابان یزدان خواه جنب مدرسه ارشاد و یا در روزهای شنبه تا دوشنبه با شماره تلفن 55906916 تماس حاصل نمایید.

همچنین اخبار جشنواره در کانال شبکه‌های اجتماعی به آدرس @studentstopideas قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار