حضورکشتی گیران آزادکارپاکدشت درمسابقات تورنمنت روسیه

پاکدشت(پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت گفت :برگزاری بازی‌ها، تورنمنت‌ها و رقابت‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا ملی‌پوشان محک خوبی بخورند.

کد مطلب: ۹۹۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حضورکشتی گیران آزادکارپاکدشت درمسابقات تورنمنت روسیه

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت از حضور دو نماینده از نوجوانان اعزامی به تورنمنت روسیه خبر داد و اظهار کرد: در رقابتهای بین المللی کشتی نوجوانان جام کریسمس که در شهر مسکو کشور روسیه برگزارشد شهرستان پاکدشت دو نماینده اعزام کرد.

او افزود:علی قلی زادگان دو بنده پوش شهرستان پاکدشت که سابق بر این عناوین جهانی و کشوری رادرکارنامه خود دارد در وزن پنجاه و پنج کیلوگرم به روی تشک رفت و عباس روستایی نیز به عنوان سرمربی این تیم را همراهی کرد.

یوسف زاده بیان کرد: علی قلی زادگان از امیدهای آینده کشتی کشور است که شانس زیادی برای کسب موفقیت در میادین مهم بین المللی از جمله جام جهانی و المپیک دارد.

او از کسب سه طلا، یک نقره و سه برنز که نتیجه کارآزادکاران نوجوان کشتی ایران در جام کریسمس بودخبر داد و گفت:علی قلی زادگان هم به مدال برنز دست یافت.

یوسف زاده در ادامه تصریح کرد: برگزاری بازی‌ها، تورنمنت‌ها و رقابت‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا ملی‌پوشان محک خوبی بخورند.

او در خصوص تیم کشتی نوجوان ایران که خود را برای مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی و کسب جواز حضور در المپیک آماده می‌کند ،تصریح کرد: این تیم کار بزرگی را پیش روی خود دارد و نیاز به حمایت یک مجموعه دارد وتمام اهالی فدراسیون کشتی باید دست به دست هم بدهیم و از تیم کشتی پشتیبانی کنیم و معتقدم نباید به راحتی المپیک را از دست بدهیم و وظیفه تک تک ماست که از این تیم حمایت کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت افزود:در بخش نوجوانان سالیان سال دنبال اعزام به مسابقات بین المللی بودیم تا بتوانیم در المپیک حضور داشته باشیم و اکنون این شرایط برای ما ایجاد شده و امیدوارم بتوانیم در سایر عرصه‌ها نیز بدرخشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار