استاندار یزد:

انتقال ارزش های شهدا به نسل جدید، مهمترین رسالت کنگره است

یزد (پانا) - استاندار یزد با بیان اینکه انتقال ارزش های شهدا به نسل جدید، مهمترین رسالت کنگره است، افزود: باید شاهد نقش آفرینی جوانان در برگزاری همایش ها و کنگره های اینچنینی باشیم.

کد مطلب: ۹۹۱۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ارزش های شهدا به نسل جدید، مهمترین رسالت کنگره است

محمد علی طالبی در نخستین نشست کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد و هفتمین نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مسئول سازمان حفظ آثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت اعتماد و بها دادن به نسل جوان برای نقش آفرینی در برنامه ها و کنگره های استان گفت: تجربه ثابت کرده که جوانان از عهده مسئولیت‌های واگذار شده به خوبی بر می آیند.

بالاترین مقام اجرایی استان یزد با بیان اینکه مشارکت در برگزاری کنگره شهدا توفیقی برای مسئولین استان است افزود: مدیران دستگاه ها و نهادهای دولتی باید حداکثر همکاری را برای برگزاری این کنگره داشته باشند.

طالبی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های منبعث از شهدا به نسل جوان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کنگره است افزود: این کنگره موتور محرکی برای انتقال فرهنگ شهدا و پاسداشت این مهم است.

وی با بیان اینکه نگاه ما تهیه زمینه ها برای تاثیر پذیری همه بخش های جامعه از کنگره است افزود: به همین منظور نیاز به تشکیل اتاق فکر قوی برای ایده پردازی هستیم که همه اقشار جامعه یزد از این کنگره تاثیر پذیر باشند.

استاندار با اشاره به لزوم پیوند بین برنامه‌های کنگره با فرهنگ بومی یزد افزود:‌ برگزاری این کنگره در استان می تواند الگویی مناسب برای دیگر استان‌های کشور باشد.

وی با بیان اینکه این کنگره باید ندای وحدت را راهبری کند، افزود: امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم و در شرایط کنونی برگزاری مراسم ها و برنامه ها باید فارغ از جهت گیری های سیاسی و در راستای افزایش وحدت در جامعه باشد.

طالبی در انتها عنوان کرد: برگزاری این کنگره ملی نباید هدف غایی باشد و در حقیقت این کنگره باید آغاز بسط فرهنگ شهادت و پاسداشت شهدا بوده و به گونه ای برگزار شود که تا سال ها شاهد اثرات آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار