حضور استاندار تهران درقرچک

قرچک(پانا) - فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای اداری به ریاست استاندار تهران گفت:فازدوم شهرک صنعتی قرچک تا فروردین سال 99 به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۹۹۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور استاندار تهران درقرچک

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای اداری که به ریاست استاندار تهران تهران برگزار شد،در سخنانی ودرخصوص ترافیک شهرستان قرچک اظهارکرد: مشکلات مربوط به ترافیک در ورودی و خروجی این شهرستان به چالش اساسی برای شهروندان تبدیل شده است.

او در ادامه گفت: تعرفه بالای خدمات درمانی در کنار وجود بافت جمعیتی عمدتا با درآمد پایین مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود اورده است.

فرماندار قرچک خاطر نشان کرد: امیدواریم تکمیل ورزشگاه ده هزارنفری شهرستان قرچک با عنایت به سرانه ورزشی این شهرستان که مطالبه شهروندان است در سال آینده به پایان برسد.

خطیبی بیان کرد: تاسیس شهرک صنعتی سفال با عنایت به مزیت نسبی این شهرستان می تواند تا حدود زیادی معضلات مربوط به مشکل اشتغال را در این شهرستان مرتفع میکند.

سه پروژه عمرانی مدیریت شهری قرچک با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز پنج‌شنبه دوازدهم دی‌ماه نود وهشت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار