تقدیر از فرهنگیان شاغل در‌ مدارس برتر جشنواره درس پژوهی کلات

کلات(پانا)-با حضور مدیر آموزش و پرورش کلات و مدرسین طرح و برنامه های ابتدایی استان ، از فرهنگیان شاغل در‌مدارس برتر جشنواره درس پژوهی شهرستان تقدیر شد .

کد مطلب: ۹۹۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  از فرهنگیان  شاغل در‌ مدارس  برتر جشنواره درس پژوهی  کلات

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای جلسه، موضوع تدریس را از نظر علمای تربیت پیچیده دانست و گفت: درس پژوهی بیشترین تاثیر را بر مهارت های حرفه ای معلم دارد .

پروانه افزود: شکل گیری دانش ، از طریق گفتگوهای مشارکتی اتفاق میافتد و بر ظرفیت تدریس و درس ها و راه های پیشرفت تاثیر دارد.

مدیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در حال حاضر جمع آوری اطلاعات ، توسط دانش آموزان متفاوت است و بر همین مبنا ، شما معلمان عزیز نیز نباید از غافله ی پیشرفت در مسایل ، فنون و روش های جدید در تدریس عقب بیافتید .

وی در پایان تشریح کرد: امیدوارم با کمک هم، گام های بزرگی را در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت بر می داریم تا شاهد تاثیرات مثبت در دانش آموزان این مرز و بوم باشیم.

سپس رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه معاون آموزش و کارشناسان اداری حوزه آموزش در‌کارگاه جابر بن حیان که در‌محل مرکز آموزشی رفاهی نادر یک برگزار شد، حضور پیدا کرده و با همکاران به گفتگو نشستند.
پروانه در ابتدای جلسه تشریح‌کرد: سطح مهارت با حل مساله ارتقا پیدا می‌کند باید ارتباط محتوای برنامه های درسی با پروژه های دانش آموزان یکسان باشد .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت بر بالا بردن اعتماد به نفس در دانش آموزان تاکید نمود و افزود: برای رسیدن به اهداف ، خودمان را توانمند کرده و دیدگاه هایمان را نسبت به طرح و برنامه ها تغییر دهیم .

وی افزود: اگر‌می خواهیم در اجرای برنامه هایمان به مشکلی برنخوریم ، مهارت حل مساله را به دانش آموزان بیاموزیم و تلاش کنیم تا سه ضلع اصلی در مدرسه 《اولیا ، دانش آموز ، معلم 》 با هم به یک #درک_مشترک برسند تا اتفاقات خوب و اثر بخش بیافتد ، ارتباط این سه عنصر می‌تواند موضوعات را به درستی پیش ببرد .

پروانه در پایان اظهار کرد : انتظاری که از شما همکارانمان داریم این است که با جدیت و پشتکاری که شما دارید ،تمام تلاشتان را بکار‌گیرید تا کارهایمان را به درستی و طبق اهداف ترسیم شده ، پیش ببریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار