پاشایی: راهبران آموزشی و تربیتی بازوی توانمند کیفیت بخشی به آموزش و پرورش هستند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: راهبران در ماموریت های خود افزایش انگیزه تحصیل دانش آموزان و انگیزه تدریس معلمان را بعنوان رویکرد عمده مجموعه مد نظر داشته باشند.

کد مطلب: ۹۹۱۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی:  راهبران آموزشی و تربیتی بازوی توانمند کیفیت بخشی به آموزش و پرورش هستند

جعفر پاشایی در جمع راهبران آموزشی و تربیتی ابتدایی در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: ماموریت راهبران آموزشی به جهت نقش آنها در ارتقاء کیفی و کمی، ماموریت تعلیم و تربیت تعیین کننده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: راهبران در ماموریت های خود افزایش انگیزه تحصیل دانش آموزان و انگیزه تدریس معلمان را بعنوان رویکرد عمده مجموعه مد نظر داشته باشند.

وی افزود: هدف تربیت، نهادینه کردن مفاهیم و ساختن شخصیت بوده و صرفا تعلیم و تلقین، مد نظر نیست.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان یادآور شد: کار این بخش همچون موتور یک سیستم حساس و تعیین کننده ای در تحقق اهداف ایفاء می کنند.

جعفر پاشایی با بیان اینکه باید دیدگاه مجموعه به این بخش بازنگری شود اظهار داشت: پول، مسئولیت و جایگاههای سازمانی انگیزه بخشند اما این فاکتورها تا اندازه ای موثر واقع می شوند و بعد از اشباع شدن دیگر کارآیی خود را از دست می دهند.

وی با تاکید بر نظارت بالین توام با یادآوری و هدایت امور، ادامه داد: تزریق انگیزه تلاش و کوشش که ماندگار و در حرکت رو به جلو سیستم موثرتر است در حوزه آموزش و پرورش برعهده راهبران می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه راهبران، هدایت کنندگان جریان تعلیم و تربیت هستند افزود: در جریان حضور مراکز آموزشی ضمن یادآوری نکات ضعف، موفقیتها را هم مورد تاکید قرار داده و به منظور ایجاد انگیزه بازگو شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر گره گشایی در محل بروز مشکل، برمد نظر قرار دادن فرهنگ و آداب مناطق و اقتضائات مجموعه در تدابیر و تصمیم های گرفته شده تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار