لزوم توجه به نشاط اجتماعی، استعدادیابی و تقویت زیرساخت ها در پروژه های ورزشی

مشهد (پانا)- شهردار مشهد در جلسه هم اندیشی طرح های مشارکتی شهرداری با آموزش و پرورش بر لزوم توجه به عوامل نشاط اجتماعی، رقابت، استعدادیابی، اوقات فراغت و تقویت زیرساخت ها در پروژه های ورزشی جهت کسب نتایج بهتر تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به نشاط اجتماعی، استعدادیابی و تقویت زیرساخت ها در پروژه های ورزشی

محمدرضا کلائی شهردار مشهد دراین جلسه گفت: تعامل و همکاری بسیار خوبی میان شهرداری مشهد و آموزش و پرورش استان وجود دارد که امید داریم به نتایج خوبی منجر شود.

وی افزود: اگر پروژه یا طرحی را تعریف می کنیم تمام ابعاد مختلف آن را باید در نظر بگیریم و برای اقدام عملیاتی آن حتما باید برنامه زمان بندی داشته باشیم.

کلائی تصریح کرد: در طرح مشترک با آموزش و پرورش قرار است از ظرفیت و امکانات برخی مدارس برای اشاعه ورزش همگانی در جامعه استفاده شود که این امر در نهایت منجر به بهبود شاخص های سلامت و تندرستی خواهد شد.

شهردار مشهد در ادامه عنوان کرد: در پروژه ها و طرح های ورزشی حتما باید ابعاد و عناصر نشاط اجتماعی، رقابت، استعدادیابی، گذران فراغت همه گروه ها و تقویت زیرساخت ها در نظر گرفته شود و آنگاه نتایج مثبتی خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: در صورتی که در این طرح پنج عنصر فوق الذکر لحاظ شود آنگاه می توانیم در زمینه ورزش همگانی توفیق داشته باشیم و حتی می توانیم چشم اندازی نیز به ورزش قهرمانی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار