پایان عجیب ماجرای بازگشت استراماچونی به استقلال؛ استراماچونی مذاکرات دوحه را تکذیب کرد!

تهران (پانا) – پروژه بازگشت آندره‌آ استراماچونی به تهران و نشستن دوباره او روی نیمکت این تیم علاوه بر اینکه به صورت کامل شکست خورد، با ادعایی عجیب از سوی مرد ایتالیایی مواجه شد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان عجیب ماجرای بازگشت استراماچونی به استقلال؛ استراماچونی مذاکرات دوحه را تکذیب کرد!

طی روزهای اخیر، هواداران استقلال آخرین امیدهایشان را برای بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال زنده نگه داشتند و لحظه به لحظه در انتظار مخابره جدیدترین خبرها از دوحه محل مذاکرات تیم 3 نفره ایرانی با وکیل سرمربی ایتالیایی بودند و قرار بود تا ساعت 24 چهارشنبه نتیجه قطعی مذاکرات اعلام شود اما ساعت 00:56 بامداد پنجشنبه، انتشار مصاحبه‌ای کوتاه یکی از اتفاقات نادر جهان فوتبال را رقم زد.

در حالی که استقلالی‌ها هواداران‌شان را چشم انتظار مذاکرات دوحه گذاشته بودند، آندره‌آ استراماچونی در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ایرنا انجام داد به صورت کلی مذاکره در دوحه را منکر شد و تاکید کرد که هیچ ملاقاتی از سوی او در دوحه انجام نشده و فدریکو پاستورلو مدیر برنامه‌هایش در دربی حضور دارد نه دوحه!

انتشار این مصاحبه کوتاه از سرمربی سابق استقلال شوک بزرگی را به هواداران این تیم وارد کرد و در ساعاتی که شوک تکذیب مذاکرات در سر هواداران استقلال بود، علی خطیر یک ساعت و نیم پس از اظهار نظر استراماچونی، پاسخ این ادعا را داد و در واقع کلید شوک‌های جدیدی را برای استقلالی‌ها زد.

خطیر در مصاحبه‌ای که با خبرورزشی داشت همانطور که قابل پیش‌بینی بود اظهار نظر استراماچونی مبنی بر انجام نشدن مذاکره در دوحه را تکذیب کرد و از حضور وکیل استراماچونی در مذاکرات سخن گفت اما در ادامه او سومین شوک بزرگ را هم به هواداران استقلال وارد کرد و اعلام کرد تیم مذاکره کننده با استراماچونی به توافق نرسیده است و پرونده حضور او در استقلال بسته شده است.

بدین ترتیب ماجرای بازگشت استراماچونی به استقلال تهران در حالی بسته شد که علاوه بر شوک نبودنش، حالا هواداران استقلال با یک سوال بزرگ روبرو شده‌اند. در جریان مذاکرات دوحه چه کسی دروغ می‌گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار