خلیل شیخیانی برای دومین بار رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر شد

بوشهر(پانا)_ به ریاست دکتر بهنام حبیب زاده مؤمن سرپرست فدراسیون  تنیس روی میز کشور ، مجمع انتخاباتی هیأت استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۹۹۱۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خلیل شیخیانی برای دومین بار رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر شد

مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان بوشهر با حضور سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد که دکتر خلیل شیخیانی رئیس پیشین این هیات با 14 رای به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقاء شد. دکتر بهنام حبیب زاده سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت : تارا سوری دختر تاریخ ساز تنیس روی میزدر رده هوپس ، منا و مبینا صبحانی خواه و پارسا خلیلی از افتخارات تنیس روی میز استان بوشهر و کشور هستند که استان های بزرگ کشور روی استان بوشهر در این رشته حساب ویژه ای باز کرده اند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر این هیات را یکی از هیات های برتر استان بوشهر معرفی کرد و افزود: با توجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و تلاش رئیس هیات ، مربیان و ورزشکاران این هیات در رده پایه جایگاه خوبی کسب کرده است و مدال آسیایی این رشته را دختران بوشهری بدست آوردند.

وی اضافه کرد: با توجه به محدویت مالی اداره کل ورزش و جوانان روسای هیات ها می بایست در جذب اسپانسر و منابع مالی تلاش کنند.

بهروزیان فرد گفت : فعال نمودن هیات شهرستانی و برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری در دستور کار رئیس هیات تنیس روی میز قرار گیرد.

وی در پایان خواستار میزبانی رقابت های کشوری و برپایی اردوهای تیم ملی با توجه شرایط خوب آب و هوایی در استان بوشهر شد که از طرف دکتر بهنام حبیب زاده سرپرست فدراسیون با موافقت و قول حمایت همه جانبه همراه گردید.
دکتر خلیل شیخیانی رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان بوشهر به خبرنگار پانا گفت: برای دور جدید ۴ ساله برنامه‌ای تهیه شده‌ است که از مهد کودک ‌ها و کودکان‌ ۳ و ۴ سال آموزش را آغاز کنیم و تنیس روی میز را به مهد کودکها‌ و پیش دبستانی ها بکشانیم. استان بوشهر می‌تواند الگوی تنیس روی میز ایران شود و این پتانسیل در آن دیده می‌شود.
او افزود : دانش آموزان در مدارس ابتدایی استان بوشهر بهترین فرصت برای تولید به قهرمانان‌ ملی و آسیایی و جهانی است.

2

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار