منش‌های دوازده‌گانه تشکل پیشتازان، زمینه‌ساز تحقق اهداف سند تحول بنیادین است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تحقق منش‌های دوازدگانه تشکیلات پیشتازان را زمینه‌ساز تحقق اهداف سند تحول بنیادین برشمرد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
منش‌های دوازده‌گانه تشکل پیشتازان، زمینه‌ساز تحقق اهداف سند تحول بنیادین است

مالک اشرفی، در نشست هم‌اندیشی سازمان‌های دانش‌آموزی فارس، گلستان و خراسان رضوی گفت: تربیت اجتماعی و تربیت دانش‌آموز چندساحتی رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی است و این مهم تنها با داشتن باور قلبی به این سازمان محقق می‌شود.
او ادامه داد: موفقیت سازمان دانش‌آموزی در انجام رسالت‌ها و ماموریت‌های تربیتی خود در گرو، توجه به تفکر سازمانی، اهداف تشکیلات و مرور مستمر ماموریت‌ها است.
او خطاب به کارشناسان و کارشناس مسوولان هر سه استان فارس، خراسان رضوی و گلستان گفت: باید ضمن بررسی دستاوردهای چندین ساله سازمان، نقاط قوت و ضعف آنرا استخراج و پذیرای نقدهای منصفانه باشیم تا همواره سازمانی پیش‌رو و موفق در حوزه تربیت بمانیم.
او نگهداشت نیروهای جذب شده را یکی دیگر از عوامل موفقیت سازمان عنوان کرد و افزود: آموزش، زمینه‌ساز نگهداشت اعضا است و باید برای آن برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم بنابراین سازمان دانش‌آموزی باید تمام توجه خود را به انجام امور تشکیلاتی خود معطوف دارد و تربیت نسلی پویا و چندبُعدی را در سرلوحه کار خود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار