شهریاری: سرمایه گذاری در بخش آموزش بزرگسالان پرسودترین سرمایه گذاری است

تهران (پانا) - سومین جلسه مسئولان و کارشناسان سوادآموزی مناطق و اداره کل شهر تهران در تاریخ 98/10/10 در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش منطقه 6 تهران با حضور سعید شهریاری، معاون نهضت سوادآموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شهریاری: سرمایه گذاری در بخش آموزش بزرگسالان پرسودترین سرمایه گذاری است

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، در ابتدای جلسه، سعیدشهریاری، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام و خدا قوت به همه همکاران، مطالعه و علم آموزی را مهمترین عامل پیشرفت جوامع بشری دانستند و توصیه نمود: همکاران ارجمند، اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.

وی با بیان این که سوادآموزی باعث رشد و بالندگی افراد در جامعه می شود ، افزود : هر قدر به امر سوادآموزی توجه شود، جامعه از ایمنی و سلامت بیشتری برخوردار خواهد بود و برای نیل به این هدف باید برنامه ریزی خاصی داشته باشیم و بسیار دقیق و منظم کارها را پیش ببریم.

معاون سوادآموزی شهر تهران، سرمایه گذاری در بخش آموزش بزرگسالان را یکی از پرسودترین سرمایه گذاری‌ها عنوان کرد، زیرا بازده فوری و بدون اتلاف خواهد داشت و در واقع این افراد آموخته های خود را فورا به اجرا گذارده و مورد بهره برداری قرار می دهند.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود، مرور آیین نامه ها و دستورالعملهای مربوط به حوزه فعالیت های سوادآموزی را لازم دانست و به همکاران توصیه کرد: برای جذابیت بیشتر حوزه فعالیت های سوادآموزی از ظرفیت سایر نهادها و دستگاه ها استفاده کنند.

در ادامه جلسه، قنبری و میلانی، روسای ادارات سنجش و ساماندهی حوزه معاونت سوادآموزی به بیان برخی نکات و مطالب مربوط به حوزه کاری خود پرداختند.

در پایان جلسه به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت هفته سوادآموزی از مسئولان و کارشناسان سوادآموزی مناطق و اداره کل شهر تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار