هم اندیشی منتخبین شورای دانش آموزی  منطقه۱۳

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی منتخبین شورای دانش آموزی مدارس متوسطه اول و دوم منطقه ۱٣، در اداره آموزش و پرورش منطقه با حضور علی امیری، معاون پرورشی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی منتخبین شورای دانش آموزی  منطقه۱۳

در این جلسه علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳ گفت: از دانش آموزان می خواهم حضور پر رنگ با کیفیت و پر انرژی داشته باشند و مدرسه این را درک کند.
ایشان به مطالعه دانش آموزان تاکید کردند و افزود: علوم انسانی بر خلاف علوم تجربی تکرار پذیر نیست؛همه ما در هر رشته تخصصی نیاز به مطالعه علوم انسانی داریم. شورای دانش آموزی باید اهل مطالعه و کنکاش باشند. مطالعه تاریخ جامعه شناسی به ما کمک می کند تا از هویتمان خوب دفاع کنیم.
وی افزود: ساحت های شش گانه تربیتی،؛یکی ازساحت ها زیبایی شناسی و هنر می باشد خلق اثر و کشف معنا و پی بردن به اثر آن هنر را ارزشمند می کند.
همچنین فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱٣در رابطه با شورای دانش آموزی گفت: هدف از تشکیل شورا، دانش آموز است. ترویج فرهنگ گفتگو و مشورت وآشنایی دانش آموزان با مقوله های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی مهم است.
وی افزود: بهره گیری از نظرات دانش آموزان در جهت پیشبرد اهداف ما یکی از وظایف اعضای شورای دانش آموزی است.
مشورت باعث تغییر و تحول و حل مشکلات می شود.
در ادامه دانش آموزان هم از ایده ها و اهداف خود برای توسعه ی مدرسه و تأمل بین آینده سازان و مسئولان صحبت کردند.
در پایان رای گیری و انتخاب مشاوران جوان برگزار شد و با اهدا یادبود به رؤسای شورا از حضور آنان در این همنشینی قدردانی کردند.

*ستایش آل یاسین، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه۱۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار