وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد: 500 مرکز جدید به فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه فرهنگیان اضافه شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از اجرای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان با تعهدات و خدمات جدید خبر داد و تاکید کرد قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از دی آغاز می‌شود و ۵۰۰ مرکز جدید را به فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه اضافه کردیم. سطح خدماتی که ارائه می‌شود را نیز افزایش دادیم.

کد مطلب: ۹۹۱۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد:  500 مرکز جدید به فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه فرهنگیان اضافه شد

محسن حاجی‌میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقداماتی که از زمان ورودش به آموزش و پرورش انجام داده است گفت: «تقریبا در طول همین مدت کوتاه، خدمات خوبی ارائه شده است. به عنوان مثال طرح رتبه‌بندی معلمان اجرا شد و با این طرح به طور متوسط حدود ۴۲۰ هزار تومان به حقوق مشمولان افزوده می‌شود. برای مسکن فرهنگیان نیز اقدام کردیم. همچنین به حقوق معمان تمام وقت نیز ۱۷ درصد اضافه شده است.»

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بیمه تکمیلی فرهنگیان نیز گفت: «برای بهبود بیمه تکمیلی اقدام کردیم. قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از دی ماه آغاز می‌شود و ۵۰۰ مرکز جدید را به فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه اضافه کردیم.»

حاجی میرزایی ادامه داد: «سطح خدماتی که ارائه می‌شود را نیز افزایش دادیم. همچنین زمان بازپرداخت و جبران خسارات درمانی که سال گذشته به یک و نیم ماه رسیده بود را به دوهفته کاهش دادیم. خدمتگذار فرهنگیان هستیم و تلاش می‌کنیم تا روز به روز محیط مناسب‌تری برای کار و فعالیت‌شان فراهم شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار