جلسه هماهنگی ناظرین هیات نظارت، نمایندگان فرماندار و اعضای ستاد اجرایی منطقه 2

تهران (پانا)-جلسه هماهنگی ناظرین هیات نظارت، نمایندگان فرماندار و اعضای ستاد اجرایی منطقه 2در مرکز فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۹۱۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی ناظرین هیات نظارت، نمایندگان فرماندار و اعضای ستاد اجرایی منطقه 2

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، جلسه هماهنگی امور اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای، دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با حضور هوشنگ میرشفیعی، مدیرآموزش و پرورش و رئیس هیات اجرایی انتخابات منطقه، پرویزی مسئول امور مساجد، اکبری راد نماینده هیات نظارت منطقه، حیدریان نماینده فرماندار و اعضای ستاد انتخابات منطقه 2برگزار گردید.

پرویزی، مسئول امور مساجد منطقه 2 با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت:زینب (س) به خوبى از قرآن آموخته بود، که هدف از آفرینش و خلقت انسان رسیدن به قله کمال بندگى است. «ما خلقت الجن والانس الا لیعبدون‏» او عبادت‏ها و نماز شب‏هاى پدر و مادر را از نزدیک دیده بود وحضرت زینب (س) نیز ازعاشقان عبادت و شب زنده داران عاشق بود، و هیچ مصیبتى او را از عبادت باز نداشت.

میرشفیعی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات؛ افزود: انشالله بتوانیم با همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی منطقه، مساجد و حسینیه ها شاهد انتخاباتی پرشور در منطقه 2 باشیم.

مدیرآموزش و پرورش خواستار برگزاری منظم جلسات با حضور اعضای ثابت گردید تا با هم فکری بشود خلاء های دوره های قبل را جبران نموده، تا شاهد انتخاباتی سالم و پاسخگویی مناسب به مردم باشیم.

وی در خصوص آموزش عوامل اجرایی شعبات اخذ رای افزود: آموزش نحوه نظارت، دستگاه های احراز هویت، نحوه کنترل و شمارش آراء از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

میرشفیعی اضافه کرد: بر اساس ماده 11 قانون انتخابات، تمامی دستگاه های دولتی موظف به ارائه خدمات در اجرای هرچه بهتر و مناسب تر انتخابات می باشند و بر هماهنگی برای برگزاری انتخابات پرشور و مستند سازی و بازتاب فعالیت ها تصریح نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار