سامانه اطلاعات و موقعیت مکانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان یزد راه اندازی شد

یزد(پانا)- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از ایجاد دسترسی همگانی به اطلاعات و موقعیت مکانی دفاتر پیشخوان دولت در استان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سامانه اطلاعات و موقعیت مکانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان یزد راه اندازی شد

محمدرضا پاکدل گفت: با قرار گرفتن این سامانه در دسترس مردم استان، به راحتی می توان اطلاعات دفاتر و موقعیت مکانی آن را مشاهده کرد.
پاکدل، طراحی و پیاده‌سازی این سامانه را با هدف ایجاد شفافیت و افزایش رفاه حال مردم دانست و افزود: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند علاوه بر مشاهده موقعیت مکانی دفاتر بر روی نقشه، اطلاعاتی همچون نام دارنده پروانه، تاریخ اعتبار پروانه، شماره تلفن، ساعت کار و نشانی پستی دفاتر را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه در طراحی این سامانه از زیرساخت نقشه بومی، ارایه شده از سوی یکی از شرکت‌های ایرانی، استفاده شده است، افزود: در آینده نزدیک اطلاعات همه دفاتر خدماتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مانند دفاتر خدمات روستایی و دفاتر پستی به این سامانه افزوده خواهد شد.

رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت، در ادامه درباره ساعت کاری دفاتر گفت: بنا به مصوبه کارگروه استانی، ساعات کاری دفاتر از 7:30 الی 14:30 برای همه دفاتر پیشخوان تعیین شده و برخی از دفاتر در نوبت عصر نیزفعال هستند که اطلاعات آن، به تفکیک روی سامانه اطلاعات و موقعیت مکانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان ثبت و مشخص شده است.

رئیس کمیته استانی تخلفات دفاتر پیشخوان دولت، همچنین به فعالیت سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ثبت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به شکایت‌های کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و از جمله خدمات و فعالیت‌های دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: این سامانه بصورت تلفنی یا اینترنتی - به نشانی 195.ir در دسترس هموطنان عزیز و همشهریان یزدی قرار دارد.

پاکدل بیان کرد: بنا به شرایط و ضوابط رسیدگی به تخلفات و اعمال مقررات دفاتر، گزارش ها و شکایت های دریافتی، پس از بررسی در کمیته استانی یا کشوری بررسی تخلفات، مشمول جریمه مالی، امتیاز منفی، تعلیق فعالیت یا لغو پروانه می شود.

گفتنی است سامانه اطلاعات و موقعیت مکانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان یزد، در نشانی اینترنتی www.YazdPishkhan.ir در دسترس همگان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار