آموزش و پرورش عشایری در مازندران راه‌اندازی می‌شود

ساری (پانا) - معاون دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی آموزش و پرورش عشایری در مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش عشایری در مازندران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با حضور معاون دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری وزارت آموزش و پرورش، نخستین سند طرح حامی صبح امروز در مدارس کم برخوردار سوادکوه شمالی به امضا رسید.

در این طرح حامی که مدرسه غیردولتی ملاصدرا، حامی دو مدرسه برنجستانک و چهارگیری شد اقلام کمک آموزشی و لوازم التحریر تهیه شده تحویل این دانش آموزان شد.

اصغری رییس آموزش و پرورش سوادکوه شمالی هدف از طرح حامی را استفاده از توان خیران برای بسترسازی دانش آموزان چند پایه روستایی و کمک به قشر محروم عنوان کرد.

معاون دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این طرح گفت: آموزش و پرورش عشایری در مازندران راه اندازی می‌شود.

صفرعلی یازرلو که برای شناسایی و بازدید از مناطق کم برخوردار و عشایرنشین در این منطقه حضور یافت، بیان کرد: هدف از راه اندازی آموزش و پرورش عشایری در سطح استان‌های متقاضی، چون مازندران به جهت تحقق عدالت آموزشی و گسترش عدالت در مناطق روستائی و عشایری است، در مسیر شناسایی مناطق عشایری هستیم.

او تصریح کرد: با توجه به بازدید از مناطق مختلف مازندران، آموزش و پرورش عشایری در این استان راه اندازی می‌شود تا بتوانیم در توسعه و تعمیق مفاهیم یادگیری در مدارس روستایی و عشایری بپردازیم تا در هزاره سوم که هزاره دانایی و شکوفایی است این دانش آموزان از تحصیل عقب نمانند.

در پایان لوازم التحریر و ملزومات آموزشی اهدایی مدرسه غیر دولتی ملاصدرا بین ۱۸ دانش آموز توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار