سارقان حرفه‌ای خودرو در میاندوآب به دام پلیس افتادند

ارومیه (پانا) - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو و چهار مالخر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۹۹۱۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سارقان حرفه‌ای خودرو در میاندوآب به دام پلیس افتادند

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی این شهرستان، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی این شهرستان اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارقان انجام دادند.
وی گفت: پس از تحقیقات انجام گرفته و اقدامات پلیسی این سارقان حرفه‌ای و مالخرها شناسایی و دستگیر شدند و سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۴ فقره سرقت خودرو و ۳۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه ۶ میلیارد ریال برآورد شد، گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل زندگی و کسب و کار خود، موضوع را هرچه سریع‌تر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
طی سال‌ جاری ۱۰۴ دستگاه خودرو سرقتی در میاندوآب کشف و ۸۴ نفر سارق خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و کشف و دستگیری سارقان نسبت به زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان ۲۰ درصد افزایش یافته‌است.

میاندوآب با ۲۷۷ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار