167 کلاس درس در بروجرد از بخاری نفتی استفاده می ‎کنند

لرستان (پانا)- محمد مهر افزون مدیرآموزش و پرورش بروجرد در خبری با اعلام این موضوع گفت امیدوار است با کمک خیرین کار لوله کشی گاز رسانی به این مدارس هرچه زودتر انجام شود .

کد مطلب: ۹۹۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
167 کلاس درس در بروجرد از بخاری نفتی استفاده می ‎کنند

محمد مهر افزون در این زمینه عنوان کرد: این کلاسها در قالب ۳۴ واحد آموزشی در روستاهای ۲ بخش مرکزی و اشترینان است که در مجموع پذیرای ۷۲۱ دانش آموز هستند.

او ادامه داد: اقدامات فراوانی برای تبدیل بخاری های نفتی غیر استاندارد به بخاری گازی و پکیچ صورت گرفته و انتظار می رود با تامین اعتبار بتوان این تعداد بخاری نیز به گازی تبدیل شود.

مهرافزون همچنین بیان کرد: هم اکنون ۱۳ پروژه ٍآموزشی در قالب ۶۸ کلاس در سطح شهرستان در حال ساخت وجود دارد، که سه طرح آن با همت خیرین بروجرد در دست اقدام است.

مدیر آمورش و پرورش بروجرد ادامه داد: اعتبارات نوسازی مدارس در شهرستان نسبت به سال گذشته ۸۴۷ درصد افزایش یافته و امید است با این افزایش اعتبار بتوان در تسریع ساخت مدارس در دست ساخت و تغییر بخاری غیر استادارد به بخاریهای استاندارد گام های بلندی برداشته شود.

مهرافزون اضافه کرد: این شهرستان دارای ۴۳۰ واحد آموزشی است که از این تعداد ۱۵۶مدرسه در روستاهای ۲ بخش مرکزی و اشترینان واقع شده اند. از این تعداد واحد آموزشی روستایی ۳۴ واحد دارای بخاری نفتی کاربراتوری، پنج واحد دارای سیستم پکیج و مابقی به شبکه گاز شهری متصل هستند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: همچنین کار گازرسانی و نصب علمک در ۱۰ روستای دیگر بروجرد انجام شده و تلاش می شود به زودی کار لوله کشی گاز مدارس این روستاها انجام و به شبکه گاز وصل شوند.

مهر افزون تاکید کرد: گاز سوز کردن مدارس دارای بخاری نفتی به اعتبار و حمایت خیرین نیاز دارد که انتظار می رود این مهم در راستای رفاه حال دانش آموزان تحقق یابد که با توجه به خطرات ناشی از استفاده بخاریهای نفتی پیگیریهای لازم برای تسریع در تجهیز مدارس به سیستم پکیج و بخاری گازی انجام شده است.

شهرستان بروجرد با حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۵۵ هزار دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار