برگزاری نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور پسران در آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - نشست هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور پسران در آموزش و پرورش  ناحیه دو شهر ری

دراین نشست علی‌یزدان‌پناه‌ مدیر‌اداره آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت‌زینب‌(س) و روز پرستارگفت: برگزاری اردوهای راهیان نور نقشی مؤثر درماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت وحماسه هشت سال ایستادگی ملت ایران و نیز آشنایی اقشار مختلف مردم با جان‌فشانی فرزندان رشید این سرزمین دارد.

او در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری اردوی راهیان نورباید توأم با برنامه‌های متنوع باشد، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول اردوی راهیان نور و ارائه اقدامات در خصوص آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا می‌تواند در پرورش نسلی صالح و سالم و انقلابی مؤثر باشد. ‌

سپس کریم آبادی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری نیز در سخنانی بابیان اینکه نسل امروز به‌عنوان آینده‌سازان فردای جامعه باید از گذشته کشور خودآگاه باشند اظهار کرد: اردوی راهیان نور بهترین کلاس تاریخی برای بیان رشادت و دلیری‌های جوانان آن دوران محسوب می‌شود لذا با توجه به اهمیت این موضوع آموزش و پرورش در کنار سپاه برای برگزاری هر چه‌بهتر این مراسم قرار دارد.

اودر ادامه گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن کوشش می کند از طریق فرهنگ وارد میدان شود لذا آشنایی این نسل با حوادث چهار دهه اخیر به‌ویژه جنگ تحمیلی باعث نقش بر آب شدن توطئه‌های آنان می‌شود.

/خبرنگار:حناعباسی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار