سفر یک روزه معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به شهرستان کلات

کلات(پانا)- معاونمدیر کل و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی استان در سفر یک روزه مهمان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات بودند.

کد مطلب: ۹۹۱۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک روزه معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به شهرستان کلات

در ابتدای سفر مصطفی اسدی به همراه رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات و هیئت همراه جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا در منزل تنها_آموزش_دهنده شهید شهرستان کلات معلم شهید محمد افجسته حضور یافته و با مادر محترم شهید دیدار و گفتگو کردند.

وی در ادامه سفر، در همایش هم افزایی و هم اندیشی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی شهرستان که در مرکز آموزشی و رفاهی نادر یک برگزار شد، شرکت نموده و ضمن عرض تبریک هفته نهضت سواد آموزی در جمع آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی شهرستان، متربیان را عبد های صالحی دانست که باید به آنها تفکر، اندیشیدن توام با فهم و معرفت و درک آموخت .

اسدی در این همایش عنوان کرد: ماموریت ما تنها بالا بردن سطح دانش در آموزش گیرندگان نیست، بلکه هدف ما آموزش همراه با یادگیری و ایجاد تغییرات نسبتا پایدار در زندگی و رفتار یک فرد است .

وی بحث آموزش را در سرتاسر دنیا یکسان دانست و گفت:ی ادگیری اگر همراه با دیدین باشد قطعا تاثیرات مثبتی دارد ، آموزش و یادگیری باید اصلاح و بهبود پیدا کند ، چرا که رابطه مستقیمی بین سواد و رشد همه جابنه در جامعه وجود دارد.

معاون مدیر کل بر ارتقای دانش و صلاحیت های حرفه ای تاکید نمود و اظهار کرد:خوشبختانه سطح محتوای آموزش در ایران بالاتر از استانداردهای بسیاری از کشور هاست ،باید در فراگیران انگیزه ایجاد نمود و آنها را به آینده امیدوار‌ کرد .

معاون نهضت سواد آموزی استان در جمع آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی شهرستان کلات، آموزش دهندگان نهضت سواد اموزی را با سوادترین قشر جامعه دانست و عنواد نمود: به جد پیگیر جذب و احقاق حقوق و برقراری عدالت اجتماعی برای شما عزیزان هستیم و امیدوارم تا سال ۱۴۰۰ همانطور که برنامه ریزی کرده ایم جشن ریشه کنی بی سوادی را با کمک شما در سطح استان برگزار کنیم .

در ادامه این همایش از پیشکسوتان و کارشناس مسئولان نهضت سواد آموزشی شهرستان از بیست سال پیش تا کنون تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار