بازدید رئیس سازمان دانش آموزی از دوره آموزشی مربیان پیشتازدرزارچ

یزد(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی در جمع مربیان پیشتاز زارچ گفت : عمیق ترین آموزش های علمی وتربیتی و اجتماعی در تشکل های دانش آموزی شکل می گیرد .

کد مطلب: ۹۹۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس سازمان دانش آموزی از دوره آموزشی مربیان پیشتازدرزارچ

"حسین ملانوری شمس " در جمع مربیان پیشتاز زارچ با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزان گفت : آنچه آینده دانش آموزان را شکل می دهد ودرذهن بچه ها ماندگاری بیشتری دارد فعالیت هایی است که دانش آموز درگروه و تشکیلات مدرسه داشته است .

"ملانوری" نقش مربیان در شکل گیری ، انسجام و آموزش های تشکیلاتی را مهم خواند وافزود: از جمله مهمترین وظایف مربیان فراهم آوردن فرصت یادگیری همراه با همکاری و مشارکت برای دانش آموزان در قالب یک گروه وتیم تشکیلاتی است.

وی تغییر نگرش خانواده نسبت به مطالبه خود از آموزش وپرورش را ضروری دانست و گفت : امروزه مطالبه خانواده بیشتر در حیطه علمی است و آنان ازمدرسه وضعیت علمی و آموزشی فرزند خود را خواستارند و این درحالی است که عمیق ترین آموزش های علمی وتربیتی و اجتماعی در تشکل های دانش آموزی شکل می گیرد .

دراین بازدید معاون پرورشی آموزش وپرورش زارچ گزارشی از برگزاری دوره آموزشی مربیان پیشتاز این منطقه ارائه کرد .

محسن زارع گفت : مربیان با شرکت دراین دوره 24 ساعته با آموزش های تشکیلاتی شامل نظام جمع ، گارد پرچم ، حاملان قرآن ، مخابره با پرچم ، گره زنی ، چوب بندی ، کمکهای اولیه ، امداد ونجات ، چادرزنی و بهداشت آشنا می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار