دانش آموزان مسموم شده قرچکی از بیمارستان مرخص شدند +عکس

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تمامی دانش آموزانی که امروز به دلیل استنشاق گاز دچار مسمومیت شدند، پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

کد مطلب: ۹۹۱۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان مسموم شده قرچکی از بیمارستان مرخص شدند +عکس

به گزارش ایرنا، محمد صیدلو روز سه شنبه در جریان عیادت از دانش آموزان مدرسه ابتدایی که به دلیل استنشاق گاز در بیمارستان بستری شدند اظهار کرد: گرمایش این مدرسه از سیستم شوفاژ تأمین می‌شود و از تمامی استانداردهای لازم برخوردار است و به طور دوره‌ای سرویس شده است.
وی افزود با وقوع این حادثه تمامی عوامل آموزش و پرورش قرچک به اتفاق نیروهای اورژانس در محل بیمارستان شهید ستاری حاضر شده و در جریان روند درمان این افراد قرار گرفتند.
صیدلو اظهار کرد: با همکاری عوامل بیمارستان و پس از بهبودی کامل تمامی این دانش آموزان از بیمارستان ترخیص شده و به منازلشان بازگشتند.

وی با اشاره به این که هیچ مدرسه ای در شهرستان‌های استان تهران از سیستم گرمایشی مستقیم استفاده نمی‌کند تصریح کرد برای آموزش و پرورش استفاده از سیستم های گرمایشی استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قطعاً با کمک کارشناسان علت وقوع این حادثه بررسی خواهد شد .
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد:وضعیت این مدرسه برای حضور دانش آموزان به طور کامل بررسی می‌شود و در صورت برقراری امنیت کامل، دانش آموزان در مدرسه حضور خواهند یافت.
پیش از ظهر امروز بر اثر احتراق ناقص سیستم گرمایشی مدرسه ابتدایی شهید لاله ۵۸ دانش آموز دچار مسمومیت جزئی شدند که سریعاً به بیمارستان منتقل‌ شدند .
علاوه بر این افراد ۱۰ نفر از دانش آموزان دیگر نیز به منظور بررسی سلامت به بیمارستان منتقل شدند.
قرچک با بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
بر اساس اعلام نظر مسئولان آموزش و پرورش قرچک، این مدرسه فردا دایر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار