برگزاری اولین جلسه طرح ایران مهارت در قالب کمیته ساختار وفناوری مدیریت

اردبیل (پانا) - اولین جلسه طرح ایران مهارت در قالب کمیته ساختار وفناوری مدیریت با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه ای اردبیل تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۹۱۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه طرح ایران مهارت در قالب کمیته ساختار وفناوری مدیریت

در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل اجرای این گونه طرح ها و مهارت آموزی ها و کار آفرینی را جزء اولویت های آموزش و پرورش بر شمرده و با تاکید بر حمایت و تداوم اجرای آن خواستار تسریع در روند عملیاتی نمودن شیوه نامه مربوطه شد.

احمد ناصری توجه به مهارت آموزی را در راستای سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی و از سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و با ابراز خرسندی از تحقق اهداف پیش بینی شده در سال گذشته از افزایش 5 درصدی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمد پورقلی، مدیر کل فنی و حرفه ای استان نیزضمن تقدیر از همکاری و تعامل فی مابین فنی حرفه ای و آموزش و پرورش ، ارایه آموزش ها و پشتیبانی طرح در سطح کلیه مناطق و نواحی را اعلام کرده و اجرای رایگان طرح در 9 مدرسه شبانه روزی استان را متقبل شد.

فردین عزیزی ،رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه هم ضمن تشریح مفاد شیوه نامه گزارشی از اقدامات انجام شده را برای اعضا ارایه کرد و اعضای جلسه نیز به بیان نظرات خود پرداخته و در پایان مصوباتی جهت اجرا به تصویب رسید .

در سال تحصیلی جاری ۱۵ درصد از مدارس هیأت امنایی و غیر دولتی استان برای اجرای طرح مذکور درنظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار