هم‌افزایی توانمندی‌ها در نشست دانش‌افزایی مدیران

اصفهان (پانا) - نشست دانش افزایی مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به منظور به‌روز رسانی دانش مدیران نسبت به برنامه شهروندی فرهنگی، کشف و تبدیل دانش ضمنی مدیران به دانش عینی و صریح برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۹۹۰۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
هم‌افزایی توانمندی‌ها در نشست دانش‌افزایی مدیران

نشست دانش افزایی مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به منظور به‌روز رسانی دانش مدیران نسبت به برنامه شهروندی فرهنگی، کشف و تبدیل دانش ضمنی مدیران به دانش عینی و صریح برنامه‌ریزی شده است.
رییس اداره مهندسی فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نشست دانش‌افزایی مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای به‌روز رسانی دانش مدیران نسبت به برنامه شهروندی فرهنگی، کشف و تبدیل دانش ضمنی مدیران به دانش عینی و صریح که در حوزه مدیریت دانش است و پرورش و تعالی فرهنگ سازمانی به عنوان سومین سیاست کلی برنامه‌ریزی شده است.
حجت اله شاهزیدی با بیان اینکه این جلسات در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی برگزار می شود، اظهار داشت: دور اول این جلسات که برای دوره پاییز در ۵ جلسه انجام پذیرفت با موضوعات شهروندی فرهنگی؛ روش ها و پیامدها، پاتوق های اجتماعی؛ راه اندازی و مدیریت آنها، مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد، اقتصاد فرهنگ و هنر و توجه به فرهنگ سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ گفتگو برنامه‌ریزی و اجرا شد.
وی با بیان اینکه برای اولین بار در سازمان دوره‌ای بدین شکل برگزار شده و قرار است ادامه‌دار باشد، افزود: معاونین و مدیران مراکز و ادارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این برنامه حضور داشتند و از مدیران سابق این سازمان هم دعوت شد تا به بیان و انتقال تجارب مدیریتی خودشان بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی و نظرخواهی‌های انجام شده تصمیم گرفته شد برای ادامه این دوره در فصل زمستان، ادامه جلسات به صورت تخصصی‌تر، به تفکیک اهداف سازمان و مراکز درگیر به شکلی جذاب‌تر برگزار شود که طرح آن مکتوب و آماده اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار